petek, 20. november 2015

Review: Clinique mascara

Hej,

kot veste, sem zaprisežena uporabnica DiorShow maskare. Vedno se tik pred nakupom odločim, da ni čas za spremembo in zopet posežem po preverjeni Dior maskari. Zadnjič pa sem za spremembo v Beautique trgovini kupila Clinique maskaro, ki je bila znižana iz 25 EUR na 18 EUR.
Krtačka je malce ožja od Diorjeve, ampak vseeno dobro opravi svoje delo. Trepalnice mi podaljša in zadovoljivo poudari. Pri Diorjevi je skoraj dovolj, če se samo enkrat namažem, pri tej Clinique pa sem maskaro mogla večkrat nanesti na trepalnice.
Pa še nekaj mi je všeč, in sicer to, da maskara ne smrdi :) Ne vem, ali sem edina, ampak jaz vsako maskaro povoham. Ene prav nesramno smrdijo in si sploh ne predstavljam, da bi si z njimi mazala trepalnice:).

Zaenkrat sem z njo zadovoljna. Zaenkrat ni videti, da bi se "topila" oz. razmazala pod očmi. Pri vseh maskarah imam namreč prav ta problem. Postanem kot rakun črna okoli oči, zato sem si pred časom nehala mazati spodnje trepalnice, ker enostavno nisem vedela kaj narediti glede te težavice. Upam, da bo tudi rok uporabe enako dolg kot pri Diorju in se mi ne bo prej posušila.




Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

3 komentarji:

  1. Fuuul ti naredi lepe trepalnice :) <3

    Lepo loči, uau. Nevem pa kako je z volumnom?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Glede volumna nisem prepricana... poudari mi trepalnice, to itak.... verjetno bi bil z veckratnim nanosom tudi volumen vecji. :) hvalaaaa :)

      Izbriši
  2. Lepo podaljša, ampak jaz se žal nebi mogla odločiti za takšno krtačko. MAxFactorjevo maskaro uporabljam že veliko let in nikoli se ne razmaže pod očmi niti po celodnevnem nošenju na zgornjo veko, volumen in dolžina pa sta super :) Pa še cenovno je nižja cena - 14.70 (so pa jo podražili, prej je bila 12,5.)

    OdgovoriIzbriši