četrtek, 12. november 2015

Nail of the day (NOTD): Kardashian beauty - Perfection Perfection #806

Hej,
 
že nekaj časa nisem objavila nobene "lakaste" objave. Jah, zadnje čase poskušam toliko novih receptov, da jih enostavno moram deliti z vami :).
 
Ta teden imam na nohtih lak za nohte, ki sem ga prejela za darilo od prijateljice. Priznam, da ga v navalu vseh lakov, še nisem imela na svojih nohtih. Lak je od Kardashian Beauty in sicer nosi ime Perfection Perfection.  
 
Lak je popolno prekriven v dveh plasteh. Presenetila me je njegova obstojnost. Sem mislila, da so laki pod to znamko bolj slabo obstojni. Res ne vem zakaj sem imela takšen predsodek :). V glavnem, lak imam na nohtih že 4 dan in ni sledu o kakršnem koli okrušenju. Tudi konice niso nič "zlizane".
 
Zadnje dni in tudi na sploh se oblačim bolj v temne (črne) barve in nohti res "sekajo" ven. Vsak jih opazi in jaz z nasmehon na obrazu povem, da imam gor od Kardashianovih lak za nohte in da je zato tako opazno :)
 

 
Za konec pa še ena "neumesna" fotografija. Pravljično jutri v Ljubljani, ko je Ljubljanski grad ovit v meglico :) Obožujem takšna jutra v Ljubljani.

 
Imate tudi ve kakšen njihov lak doma? Mogoče bom še kakšnega kupila na njihovi spletni strani (ampak najprej moram malce porabit mojo ogromno zbirko lakov, ki jih imam doma). Do nadaljnjega imam namreč prepoved kupovanja lakov :) Me zanima, koliko časa se bom te prepovedi, ki sem si jo zadala, držala :).
 
 
 
Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

1 komentar:

  1. Živjo, nimam še sploh nobenega izdelka od Kardashian beauty, najbrž imam tudi sama mogoče kakšen predsodek čeprav ne vem zakaj. Kje jih pa prodajajo? V Nami? Se mi zdi da sem nekje slišala da tudi v Ikoni?

    OdgovoriIzbriši