sreda, 11. november 2015

Recipes: Omleta z začimbami in sirom

Hej,

a sem vam že povedala, da zadnje čase velikokrat naredim omleto s sirom? Res mi je dobra, sploh z vsemi začimbami. 

Kako potrebujemo?

3 jajčka,
1001 začimba:
kurkuma, čili, curry, bazilika, peteršilj, mešan poper in sol.
kokosova maščoba,
sir.

Najprej v posodici zmešam jajčka z začimbami. Nato na srednje veliki ponvici raztopim kokosovo maščobo. Ko je ponvica vroča, na njo razlijem umešana jajčka (kot, da bi pekla palačinke). Ko se omleta malce zapeče, jo na robovih z žlico malce privihamo in ponev držimo poševno, da tekočina steče proti robu oz. pod omleto in se zapeče. Ko tudi zgornja površina ni več tako tekoča, omleto obrnemo na drugo stran (jaz si pomagam z dvema lopatkama). Na eno polovico omlete naložim sir in jo prepognem. Pečem še nekaj časa na zmernem ognju, da se sir stopi.

Kakšen je rezultat?


Načinov za peko omlete je mali milijon. Lahko uporabite različno zelenjavo, začimbe, dodatke. Tukaj ima domišljija čisto prosto pot :).






                                                                                          Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar