ponedeljek, 9. november 2015

Recipes: Skutino pecivo s sadjem

Hej hej,
 
sem malce brskala po spletu za kakšno skutino pecivo brez sladkorja in moke. Našla sem eno, ki sem ga prilagodila po svoje. Original recept je vseboval jagode, jaz pa sem se odločila za borovnice, ker sem jih imela ravno v zmrzovalniku.
 
Kaj potrebujemo?
 
Mandljevo testo oz. biskvit:
50g kokosove maščobe
130g mletih mandljev
2 jajci
1 žlica sladila Sukrin melis
 
Krema:
500g skute (ne pasirane)
200g grškega jogurta
1 lonček kisle smetane
4 jajca
4 žlice sladila Sukrin Melis
200g borovnic
vanilijeva aroma (po želji)
 
Najprej zmešamo vse sestavine za testo skupaj in razvlečemo testo. Najbolje, da si pomagamo z lopatko. Malce težje se razvleče, na začetku je prisoten občutek, da ni dovolj mase in da se je ne bo dalo razvlečti čez cel pekač. Uporabila sem pekač velikosti ccs 25cm x 35cm. Nato sem pečico ogrela na 190 stopinj in pekla 15 minut. Biskvit nato ohladimo in nanj položimo pripravljeno kremo.
 
Vse sestavine za kremo sem zmešala skupaj in dodala dve pesti borovnic. Na koncu sem kremo razporedila po biskvitu in na vrhu posula preostale borovnice. Pečemo še dodatnih 35 - 40 minut na 185 stopinj.
 
Namig: če želimo, da je krema malo bolj rahla in ne tako "zbita", ločimo rumenjake in beljake in na koncu primešamo sneg, ki smo ga naredili iz beljakov. Jaz sem tokrat naredila malce drugače, ker nisem imela časa packati. Naslednjič pa bom zagotovo naredila tako, da bom rumenjak in beljak ločila.
 
Spodaj pa vaš čaka še slikovni material. Sladico sem ponudila prijateljem pri našem improviziranem sobotnem martinovanju :).
 


 
 
 
 
Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

2 komentarja:

  1. That looks amazing dear :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. Oooh njami :) To bi pa takoj poskusila :)

    OdgovoriIzbriši