četrtek, 5. november 2015

Recipes: Panna cotta brez sladkorja

Hej,
 
včeraj sem se odločila za pripravo domače panna cotte. Res sem si zaželela nekaj "sladkega", ampak ker se izogibam sladkorju in ker sem opazila sladko smetano tik pred iztekom roka, je bil pravi čas za pripravo takšne sladice.
 
Kaj potrebujemo?
620ml sladke smetane
3 žlice vanilijeve arome ali 2 stroka vanilije
3 žlice sladila Sukrin melis
8 lističev želatine
veliko silikonskih modelčkov za muffine
 
Sladko smetano, vanilijevo aromo in sladilo Sukrin melis pogrejemo in pazimo, da nam ne zavre. Vmes pripravimo želatino po navodilih iz vrečke in jo dodamo v smetano.
Pripravljeno zadevo vlijemo v posodice oz. jaz sem za to uporabila modelčke za muffine. Za eno uro sem zadevo hladila na balkonu (je priročno, ker je zunaj hladno, ker se mi ne sanja kako bi to vse stlačila v hladilnik).
 
Da nisem sama vse pojedla, sem povabila na obisk še sosede :)
 
Za okras sem na vrhu posula še malo naribane čokolade s stevio in lističe mandljev.



Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

2 komentarja: