petek, 13. november 2015

Recipes: Kremni piškotki s hrustljavim biskvitom iz mandljev in čokolado s stevio

Hej,
 
na spletu sem našla en luškan recept za malce drugačne piškotke. Seveda nisem mogla iz svoje kože in sem recept malce prilagodila po svoje. Tudi te piškotki ne vsebujejo moke ali sladkorja in so primerni za diabetike in za tiste, ki pazite pri vnosu OH.
 
Kaj potrebujemo?
pekač cca 25cm x 30cm
 
Testo:
300g mletih mandljev
40 kokosove moke
1 vrečka pecilnega praška
ščepec soli
60g masla (mehkega)
2 jajci
2 žlički vanilijeve arome
4 žlice Sukrin melis
2 žlički ruma
 
V eni posodi zmešamo mandljevo moko, kokos, pecilni prašek in sol (suhe sestavine). V drugi pa z mešalnikom stepemo maslo, Sukrin melis, jajci, rum in vanilijevo aromo (mokre sestavine). Na koncu mokre in suhe sestavine zmiksamo skupaj. Večino testa prestavimo v pomaščen pekač in si pomagamo z lopatko. Testo razporedimo po pekaču in pečemo 15 minut na 170 stopinj (ventilacijska pečica). Nato testo ohladimo.
 
Krema:
280g sirnega namaza (jaz sem uporabila 2 lončka po 140g Mercator namaza)
200g grškega jogurta
2 jajci
50g črne čokolade s stevio (jaz sem jo naribala, lahko jo narežemo na majhne koščke)
1 žlička vanilijeve arome
2 žlici Sukrin melis
1 žlica ruma
 
Med tem, ko pečemo testo lahko naredimo kremo. Vse sestavine zmešamo skupaj in razporedimo na ohlajeno testo. Po kremu potresemo še preostanek testa (nekako nadrobimo po površini) in pečemo še dodatnih 30 minut na 170 stopinj.
 
Ko je pečeno, pekač ohladimo. Pri nas je sedaj odlično hlajenje na balkonu :). V hladilniku itak ni nikoli prostora :). V tem pekaču sem narezala cca 24 koščkov piškotkov (malce večji).
 
Okus je prav zanimiv. Biskvit iz mandljev lepo zahrusta, krema pa se prav nebeško stopi v ustih :)...
 


 
 
 
Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar