ponedeljek, 1. april 2013

Shopping: Martello coffee machine

Hej hej,

Ne morem vam opisat mojega navdušenja nad tem kavnim aparatom. Pred časom sem si ga kupila v Hoferju in ni mi žal niti centa za to. Toliko različnih okusov in res enostavna uporaba. Všeč mi je, ker za razliko od Dolce Gusto, kapsule za ta aparat vsebujejo samo kavo in ni dodatnih primesi z mlekom v prahu. V kolikor želim narediti chapuchino ali kavo s smetano, mleko spenim ali smetano stepem kasneje.

Kava je res okusna. Kapsule se razlikujejo po aromi, stopnji praženja in intenzivnosti. Več o tem aparatu lahko preberete tukaj.

Pa še slika mojega lepotca:


Imate tudi vi kaj podobnega? :)

7 komentarjev:

  1. o super, tega se tudi jaz ne bi branila. :D
    pokaži nam kaj vse se da narediti:)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja fuuul je dober :)

      Bom kupila kakšne lepe šalčke pa bom pokazala svoje stvaritve :) hehe

      Izbriši
  2. Uuuuf coffee machine, jaz bi ga tudi :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Luškan je in kava je res dobra, ga ima kolegica :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res:) sploh, ko dodaš še smetano, mrvice :) mmm:) hehe

      Izbriši
  4. Mi mamo pa un običajn kavomat iz Hoferja, ki je na navadno kavo in smo tudi super zadovoljni saj je kava ODLIČNA, plus ni potrebno kupovati teh "vložkov" ki ponavadi niso ravno najbol poceni :)

    OdgovoriIzbriši