petek, 26. april 2013

Recipes: Birthday cupcakes - chocolate, cherries and sprinkles

Hej hej,

Za rojstni dan sem pripravila čokoladne cupcakes z višnjami in pisanimi mrvicami. Na hitro vam bom natipkala recept, je čisto osnoven z dodatki.

Zmešamo skupaj:
125g sladkorja
1 vanili sladkor
2 jajci
300ml jogurta (sadnega, navadnega)
1 žlica ruma
70ml olja

nato dodamo (vmešamo):
250g moke
1 pecilni prašek

Na koncu dodamo še en kozarec razkoščičenih višenj (najcenejše so v Sparu in Hoferju).

V vsak modelček sem na koncu potopila še košček čokolade.

Na vrhu pa sem zaradi pomanjkanja časa namazala Nutello (drugače čokolado topim) in dodala pisane mrvice.



Vsi cupcakes so šli v promet :) Niti en ni ostal:) V naslednjih objavah vam pa pokažem še kaj sem dobila za rojstni dan.

14 komentarjev:

  1. tole je pa super ideja za rojsttne dneve. še dobro, da me v prihodnjem mesecu čakata dva. :D tole bo super za posladkati se.

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res je super ideja:) pa še zeloo enoastavno :)

      Izbriši
  2. Preprosto, a učinkovito. So mi zelo všeč takšne preproste stvari.

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, zdaj si me spomnila. Fant praznuje drug teden in mislim, da mu bom kar mafine spekla. S kakim zanimivim prelivom. :) Še dobro, da berem tvoj blog, sem bila čisto brez idej, kaj bi mu podarila. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. O njam! Vedno postanem lačna, ko grem na tvoj blog :D

    OdgovoriIzbriši
  5. mislim da tvoj blog nas vse naredi lačne xDD

    OdgovoriIzbriši
  6. Njami, izgleda noro dobro. Kar malo lačna sem postala (:

    OdgovoriIzbriši