petek, 5. april 2013

Nail of the day (NOTD): Perfect - Holo N.1

Hej hej,

Pa je prišel na vrsto ta moj opevani holo lak za nohte. Kot sem že v eni izmed spodnjih objav napisala, sem lake za nohte kupila na bolgarski spletni strani. Tako pa zgleda lak na mojih nohtih.




Tako pa je zgledalo večerno lakiranje nohtov z mojo mami. Mami ni bila pretirano navdušena nad holo laki, ker se težje mažejo oz. je potreben res natančen poteg s krtačko, ker z drugim nanosom nekako pokvariš manikuro. Za spremembo in afnanje bodo laki čisto ok.

Vam je všeč? :)

16 komentarjev:

  1. Tile holografčki me že komaj čakajo da jih pokupim =). Komaj čakam da vidim še druga dva =)
    *Upam da je bila tvoja mami na koncu zadovoljna z nastalo manikuro =)*

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja res so lepi :) Moram še ostala dva preizkusit...Ampak trenutno čakam na boljše čase, ker imam spet malo boge nohte :) hehe...

      Mami je bila zadovoljna...ampak ni pa to njen najlepši lak:)

      Izbriši
  2. Wau, res je močan holo efekt, super!

    OdgovoriIzbriši
  3. Zelo lep, pa močan efekt ima :) Teli bodo super izgledali poleti, ko bo - upajmo - več sonca :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res je..pa še na sliki ga nisem čisto ujela... :) ...upajmo na veliko sonca:)

      Izbriši
  4. HEy...ker rada berem tvoj blog, sem te nominirala za LIEBSTER award =)
    http://itislovelyfood.blogspot.com/2013/04/liebster-award-no-2-and-3.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. o Hvalaa :) Joj jaz tudi rada berem tvoj blog... :) <3

      Izbriši
  5. Jaz sicer nisem fanica lakcev z blescicami, ali kaksnih svetlecih zadev ampak tale mi je pa zelooo vsec!!

    OdgovoriIzbriši
  6. oh ful kjut barva ! big lajk !

    OdgovoriIzbriši