torek, 2. april 2013

Instagram: March in pictures

Hej hej,

Ne morem verjeti, da je mesec marec že odšvigal mimo. Kaj sem počela ta mesec? Uh, saj se več ne spomnim. Veliko je bilo učenja in pa nerganja nad vremenom. No, ta zadnji del je še danes prisoten... Res komaj čakam pomlad.


 1. Moj novi kavni aparat Martello iz Hoferja. Komaj čakam, da vam pokažem vse te stvaritve. Kupiti si moram samo še penilec mleka pa bo moja zbirka za pripravo kave popolna.

2. Čokoladni in sladkorni pospip aka mrviceeee :) V Hoferju sem našla luštne mrvice za posipanje. V eni škatli so bile različne vrste čokoladnih, v drugi škatli pa različne vrste sladkornih (pisanih) mrvic.

3. Cupcakes prt na balkonu. Takoj sem se zaljubila vanj. Kupila sem ga v Jyvsk-u. prav poživi balkon.

4. Zajček in narcisa za mojega očija...

5. Nov holo lakec (videli ga boste v eni izmd naslednjih objav). Kupila sem ga na eni bolgarski spletni strani za samo 1,05 EUR. res je prekrasen.

6. Nov roza gelish lak za nohte (enako kot pri točki 5.). Tudi ta lak je bil zelo poceni. Samo 1,20 EUR.

7. Moja trenutna obsesija - pikice na 1001 način :)

8. Accessorize Iphone ovitek in pa samolepilni lističi (sticky notes) v priročnem blokcu. Enostavno sem si mogla kupiti.

9. Luštno presenečenje sošolke predno sva začeli pisati izpit. Za srečo :)

Kakšen je bil pa vaš marec? :) Baje pride naslednji teden pomlad pozdravit k nam... Komaaaaj čakam:)

4 komentarji:

  1. lepe fotke, sicer te pa itak spremljam. :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. super slike :)
    tiste mrvice so odlične! Midve z sestro sve ravno za vikend okraševali cake pops z njimi :D Sicer smo jih mi kupili že lani ko so bile zraven še 'tubice' za smeteno oziroma za okraševnje ampak mislim da so iste :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Res upam, da nas pride pomlad naslednji teden malo pozdraviti. Te zime imam že vrh glave.

    OdgovoriIzbriši