nedelja, 7. april 2013

Nail of the day (NOTD): Perfect Gel Nail polish - pink

Hej hej,

Pa je prišel na vrsto tudi en izmed Perfect Gel lakov za nohte. Ker nimajo posebnih imen, vam lahko povem samo to, da sem nohte nalakirala z lakom, ki je slikan na sredini :) haha. Pa še malce sem se igrala s fotoaparatom in slikala nohte v kopalnici, ko sem imela roke pod vodo. Se mi zdi, da je barva čisto enaka realni. Res dobra svetloba je bila v umivalniku za roke:) ....

Zelo lepo se nanaša barva. Polno prekriven je že z eno plastjo. In prav lepo se sveti na svetlobi (soncu).


Vam je všeč? Ste mogoče še kje v kakšni trgovini (spletni, navadni) zasledile Perfect znamko za nohte? 

12 komentarjev:

  1. ti si levičarka?;) zelo dobro ti uspeva slikanje z levo roko:) lep lakec<3

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne ne, kar desničarka sem :) Ampak, če bi slikala z desno, bi bila roka polna sence :) hehe... je pa slikano s telefonom:) mogoče je zato malce lažje :) Hvala <3

      Izbriši
  2. krasna barva <3 kje se pa dobijo ti lakci?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvalaaa :) V tej objavi sem napisala kje sem kupila te lake: http://pinkdiamond1988.blogspot.com/2013/04/shopping-accessorize-sticky-notes.html

      Izbriši
  3. Super blogec.:-) in fotke v umivalniku so ti dobro uspele, res je bila dobra svetloba.

    Xoxo, nina

    OdgovoriIzbriši
  4. o zgledajo super :D upam da so tut obstojni :)!
    se bereva :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvalaa :) O obstojnosti pa se ne morem govorit, ker se mi je ravno noht zalomil in se jih skrajsala in po enem dnevu odstranila lak :) hehe... povem naslednjič:)

      Izbriši
  5. This looks really amazing! How long does it stay on?!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Thank you. I broke my nails :( so I removed this nail polish the next day. :( So I don't know how long does it stay on :/....:) :)

      Izbriši