četrtek, 4. april 2013

Shopping: Accessorize - Sticky notes & Iphone case .... and of course new Perfect nail polish (holo & gelish)

Hej hej,

V mesecu marcu nisem imela ravno na pretek časa za nakupovanje/zapravljanje, ampak nekaj malega pa sem uspela kupiti:) haha. 
Kot sem že omenila, sem si v Accessorize kupila blok s sticky notes in pa Iphone ovitek. Potrebovala sem manjšo razvedritev med učenjem, pa nekako lepše(lažje) se učim, če imam nov kemični svinčnik/zvezek/ ali pa samolepilne listke :) hehe. Smešno kajne? Vedno si namreč nekaj označujem strani, izpisujem podrobnosti in tale blokec je več kot primeren za to. Pa še lep je :) Iphone ovitek pa je čisto slučajno prišel pod moje prste. Ampak ker sem bila že tako razpoložena, sem si ga privoščila. Čeprav njegova cena ni zanemarljiva in bi preko Ebay-a lahko kupila 10 različnih, tako sem pa samo enega:) Stane namreč 13,90 EUR. Sticky notes pa so bili 8,90 EUR. Ni malo, ampak ok. Naj mi bo :) 


Zadnjič sem brskala med blogi in pri Hysteria of Decay našla najlepše možne holo lakce znamke Perfect. Prvič sem slišala za to znamko, ampak ker so mi bili na sliki tako zelo lepi sem se odločila za nakup. Tudi cena je zelo dostopna, saj stane ena flaška samo 1,05 EUR. Za 6 lakov sem plačala (skupaj s poštnino) 14 EUR. Lake za nohte sem kupila na bolgarski spletni strani Beauty cosmetic. Kako zgledajo laki na nohtih, vam pokažem v eni izmed naslednjih objav.

Naj vam še povem kako sem bila zadovoljna z njihovo storitvijo. Hitro odgovarjajo na elektronska sporočila (to je vsekakor plus). Na spletni strani (pri naročilih) nimajo posebej označenega mednarodnega pošiljanja in sem zmotno mislila, da lahko plačam po povzetju. Sistem mi je naročilo brez problema sprejel in čez nekaj trenutkov sem prejela potrditveni mail. Čez nekaj čas pa se je javila administratorka in mi prijazno razložila, da moram plačati preko Paypal sistema. Prav tako nimajo nikjer označeno koliko znaša poštnina. Za Slovenijo je prišla 7 EUR. Ok, ker sem si res želela lakov za nohte in ni bila neka nemogoča vrednost, sem popustila in plačala zadevo (če bi bila večja vrednost bi naročilo preklicala, kr jim sprva nisem najbolj zaupala - nekako amatersko mi je vse skupaj zgledalo). Naročila sem 7 lakov za nohte. Prejela sem jih samo 6. Torej en lak za nohte je manjkal. Niso mi poslali nobene obrazložitve zakaj mi niso poslali tega laka, jaz pa sem bila tudi malce površna, no odkrito povedano se mi ni dalo ubadati s tem in sem na stvar pozabila. Je že mimo :) moram vprašati prijateljico, če so ji na Paypal vrnili 1,05 EUR za lak, ki ga niso poslali (sama namreč nimam tega Paypal-a in vedno prosim fanta ali prijateljico).


So vam všeč moje nove pridobitve? :) Kaj pa pravite na mojo izkušnjo z dotično spletno trgovino? Je še katera naročala pri njih?

18 komentarjev:

  1. Kak je lep iPhone ovitek! Drugače pa 1. slišim za to spletno stran in glede na tvojo izkušnjo, je niti pogledala ne bom :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaaa ful je cute :) Mogoče je to samo moja izkušnja:)Hysteria of Decay (blogerka) pa ni omenila nobene težave:) hehe sem pač jaz tista srečnica :) hehe

      Izbriši
  2. lakci so super. :D
    je pa res nesramno do njih, precej amatersko. hvala za info, glede naročanja lakcov še najbolj zaupan spletni strani ''zapikonai''. res dobra stvar.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala:) Jaz pa naročam tudi preko e-bay, pa bornpretty store...Pa sej se najde dosti strani, ki ne delujejo amatersko:)

      Izbriši
  3. Všeč so mi sticky notes, bom šla mogoče še sama ene iskat, ker sem freak na vse takšne zadeve - kemiki, listki, zvezki.... x) Jaz se takih strani načeloma raje izogibam, kolikor mi delujejo amatersko jim le težko zaupam, še posebej če gre za višje vsote denarja...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz isto:) Pa tam imajo takoo lepe stvari, da bi kar vse imel:) hehe....
      Če gre za višje vsote pa itak ne bi tvegala....:)

      Izbriši
  4. Uu, tele holoti zgledajo mamljivo ;)
    Sticky notes so tut luštni za pogledat, js jih vedno rabim :)

    Deja Zu

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja ful so lepi holoti :) boš videla v eni izmed naslednjih objav;)

      Izbriši
  5. Jaz sem bila včasih OBSEDENA s takilimi cute sticky notesi in podobno. Še zdaj mam polne predale teh stvari. XD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Joj jaz tudi :) sicer imam bolj klasične, ampak še vedno jih imam ogromno:) hehe seveda me to ni ustavilo pri nakupu za nove zadeve:)

      Izbriši
  6. Res super nakupi!
    Zelo mi je več ovitek za Iphone. Včasih je tudi prav da malce več zapraviš za kakšen izdelek, potem ti je bilj pri srcu in ga bolj paziš =) (vsaj pri meni je tako) =)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) ja tudi pri meni je tako:) Čeprav zdajšnji accessorize ovitek se ni izkazal za najbolj kvalitetno stvar...ampak ok... je še vedno lep, malce ob strani obdrajsan:)

      Izbriši
  7. Okej, sticky notes so čist preveč luštni, jaz pa preveč padam na take stvari! :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja super so :) ..tudi jaz sem sucker za take stvari :P

      Izbriši
  8. sticky notes je presladak, volim takve stvarčice... a holo lakići izgledaju za 5 :D

    OdgovoriIzbriši
  9. ooo Accessorizee :) ful lep iPhone case, jz sm si svojega tudi kupila pri njih in se ne ločim od njega že nekaj časa :D

    OdgovoriIzbriši