ponedeljek, 8. april 2013

Recipes & shopping: Muffins with Nutella, cherries and rum & new muffin papers (cups)

Hej hej,

Ta vikend je bil v znamenju peke muffinov. Mami je v soboto naredila muffine kar med obiski :) Naredila je navadne višnjeve muffine, ki so šli v promet že isti dan:) Obiski so jih pohvalili. Jaz pa sem v nedeljo naredila muffine z dodatkom dveh žlic nutelle in ruma

Pa bom kar povedala recept:

125g sladkorja
1 vanili sladkor
2 jajca
300ml sadnega jogurta
250g moke
1 pecilni prašek
2 žlici Nutelle
2 žlici ruma

Najprej zmešamo "mokre sestavine", nato dodamo moko s pecilnim praščkom in na koncu Nutello in višnje. Pečemo 30 minut na 180°C (ventilacijska pečica).

V Kiku sem si kupila nove košarice za muffine. So luštne a ne? Sicer so malce manj kvalitetne, sej se pri mojih sočnih muffinih komaj opazi košarica. Če pa jo uporabimo kot okras pri že pečenih muffinih pa pride prav lepo  :) 


Komaj opazna košarica. (muffini so sočni in tako papirček vase vpije tekočino).


Tukaj pa je košarica čisto lepo vidna, ker sem jo uporabila kot okras na že pečenih muffinih


Pa še kavica, ki sem jo pripravila za obiske in za naju z mami. Martello kava z mlekom (iz avtomata) in stepena smetana s čokoladnimi krpicami.


Pa dober tek:) !

15 komentarjev:

  1. Mmm, spet ta slastna kava :)! Pa muffini - obožujem jih :)!

    xx

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj ti meni same lušte delaš s temi posti :D Ni boljšega od višnjevih muffinov in kave :D Moram se en dan spravit kaj narest, da ne bom samo pri tebi gledala :D

    OdgovoriIzbriši
  3. njaaaam. :D
    še ena, ki je nora na mafine. :D

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  4. A je ša kakšen ostal? Mi je pravkar cuker padel.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Uh, veš da ni :) Za zajtrk sem zadnjega pojedla :)

      Izbriši
  5. Mmm mufini. Ti tudi zelo dobro izgledajo. Pa papirnati modelčki so mi všeč, kje si jih kupila?
    Samo smetane ne bi mogla takole jest. Je nimam preveč rada :P

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej :) V Kiku sem kupila te papirčke :) Imajo veliko različnih barv :) Kupila sem še svetlo modre z belimi pikami :) Ja smetane je hitro preveč:) hehe

      Izbriši
    2. Hvala, naslednjič vem kje iskat (:

      Izbriši
  6. uf, ogladnih od ovog tvog posta <3

    OdgovoriIzbriši
  7. No, pa bom spet delala muffine, haha.

    OdgovoriIzbriši