sreda, 17. april 2013

Recipes: Ice cream & cream with sprinkles

 Hej,

Posladek za naju z mami. Prvi pravi pomladni sladoled. Smetana s pisanimi in čokoladnimi mrvicami. Srčki. Sonček. Bi lahko bilo še lepše?

Da ne bom dolgovezila, naj govorijo slike ...





:)

12 komentarjev:

  1. zelo oksuno ej videti. super je, ker dobim veliko idej in receptov od tebe. :)

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res je bilo okusno :) Bom danes ponovila vajo (sicer brez smetane) :) me veseli, da dobiš kakšno idejo od mene:)

      Izbriši
  2. Cukr, here i come. Tudi meni včasih paše mal cukra, sploh pa sedaj ko prihajo vroči dnevi. Hvala bogu, da imam sokovnik s katerim lahko samo zmeljem zmrznjeno sadje in nastane neke vrste sladoled.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Priden:) si bolj zdravo zastavil sladkanje:) jaz sem še na nivoju sladoled-čokolada ;)

      Izbriši
  3. Ahhh, sladoled! Letos ga še sploh nisem... Zadnji čas da to popravim ;)!

    xx

    OdgovoriIzbriši
  4. Njami! Si mi lušte naredila. Te fotke so kar njami. Če ne bi bila nedelja bi kar šla kar v trgovino vse to nabavla. Super post!

    P.s. prečekiraj moj blog ;)

    OdgovoriIzbriši