četrtek, 23. februar 2017

Recipes: Marmorni kolač brez moke in sladkorja

Hej hej,

zadnjič sem na Facebook-u objavila sliko marmornega kolača brez moke in sladkorja. Gre za LCHF različico priljubljenega kolačka. 

Kaj potrebujete:
6 jajc
6 žlic sladila (Sukrin ali kak drug nadomestek za sladkor)
16 žlic mletih mandljev
8 žlic mandljeve/tapioka moke (če niste na strogi LCHF dieti, bo dobra tudi čičerikina moka)
1 vrečka pecilnega praška
1dcl vode
50g kokosovega masla (stopljenega)
80g temne čokolade (jaz uporabljam Dorino s stevio)

Jajca, vodo, sladilo penasto vmešamo. Dodamo vse ostale sestavine, razen stopljene čokolade. Maso razdelimo na dva dela. Jaz sem polovico razporedila v okrogel silikonski pekač (za torte) s premerom 26cm. V drugo polovico mase pa sem zmešala stopljeno čokolado in jo dodala v isti pekač. Pekla sem 35 minut na 180 stopinj (ventilacijska pečica).

Ko je kolač pečen, ga malce navlažimo z mlekom ali mešanico kave in mleka, da ni presuh. 

Kolač je primeren za jutranje crkljanje :)



Pa dober tek :) 


Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

1 komentar:

  1. Živijo, super je, da objavljaš takšne recepte! Res pride prav kakšna ideja za LCHF prehrano. Ker sem pri temu začetnica pa sploh, saj se še lovim. Poleg tega pa zgleda vse kar narediš tudi lepo, kar je včasih težko pri ne-klasičnih receptih.

    OdgovoriIzbriši