nedelja, 5. marec 2017

Recipes: Čokoladna torta brez moke in sladkorja #2

Hej hej,

spet sem poskusila nekaj novega. Ker so sestavine za bolj zdrave različice tort ekstremno drage in si vsi ne morejo tega privoščiti, vam želim pokazati mojo torto, ki ni nič dražja od navadne.

Recept za 1 biskvit (potrebujete dva biskvita):
4 jajca
1 žlica kakava
3 žlice nadomestka sladkorja

Krema:
500ml sladke smetane
1 temna čokolada (Dorina s stevio)

Biskvit sem pekla v silikonskem pekaču s premerom 25cm.


Najprej ločimo rumenjake in beljake. V rumenjake dodamo 1 žlico kakava in 3 žlice nadomestka sladkorja. To penasto vmešamo. Iz beljakov naredimo sneg, in ga vmešamo v zmes z rumenjaki. Biskvit pečemo 20 minut na 180 stopinj (ventilacijska pečica). Ker nimam dveh enakih pekačev, sem ta postopek ponovila še enkrat in tako dobila 2 enaka biskvita. Biskvit sem polila z mlekom z dodatkom kakava, da ni bil presuh.

Ko sta se biskvita ohladila sem stepla sladko smetano in dodala stopljeno (ne vročo!) čokolado. Kremo sem namazala na biskvit, in nato gor položila drugi biskvit in s preostankom kreme premazala torto. 

Na koncu lahko torto okrasite s sadjem. Naslednjič bom v srednjo plast dodala vložene višnje ali jagode, da bo torta še bolj sočna. 😍

Rezultat je bil takšen:


Pa dober tek :) 


Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

1 komentar: