sreda, 15. februar 2017

Recipes: Zdrava različica riževe čokolade

Hej hej,
 
dvignite roke tisti, ki obožujete riževo čokolado?! A ste za to, da vam pokažem najbolj enostaven recept za pripravo bolj zdrave različice te riževe čokolade?
 
No, berite dalje...
 
Potrebujete:
125 g kvinojinih polnozrnatih napihnjencev (kupila sem jih v Mercatorju, na bio oddelku)
3 temne čokolade Dorina s stevio
 
 
Čokolado stopite v mikrovalovni pečici. Če je nimate, jo stopite kar na štedilniku, dodajte samo malo kokosove maščobe, da se ne bo čokolada prijela na posodo. Ko je čokolada stopljena, dodajte kvinojine napihnjence. In to je to - zadeva je zaključena. A smo sploh porabili več kot minuto za pripravo mase? Sigurno ne :)
 
No, samo še v male posodice jih morate razdeliti. Jaz sem uporabila kar majhne papirčke za muffine in dala na balkon, da se strdi. Poleti morate uporabiti hladilnik :).
 
Iz te mase lahko pripravite približno 90 koščkov (če jih delate v teh majhnih papirčkih za muffine).


Pa dober tek :)


Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

1 komentar:

  1. O MOJ BOG :D tole bom pa definitivno kmalu probala. Riževa čokolada (taka, ki ima več riža kot čokolade) je moja najljubša, a mi je malo presladka. Toke se pa sliši in je videti božansko :D

    OdgovoriIzbriši