ponedeljek, 13. februar 2017

Recipes: Žemljice brez moke

Hej hej,
 
navdušena sem, ker imam spet navdih za peko in objavljanje na blogu. Vmes sem že razmišljala, da bi blog zaprla, ampak se mi je enostavno zdelo škoda, ker je gor objavljenih kar nekaj zanimivih reči.
 
Veste kaj sem pred dnevi naredila? Verjetno ste videli že na moji Facebook strani. Žemljice brez moke. Dejansko se jih da narediti. Veste kako sem pogrešala kruh??!! Ufff, pa vse namaze. To je res super ideja za zajtrk.
 
No, pa preidimo k receptu.
 
Potrebujete:
300g mletih mandljev (jaz sem malce goljufala, zato ta recept ni popolno LCHF, ker sem dala 200g čičerikine moke in 100g mletih mandljev)
3dcl vrele vode
5 žlic indijskega trpotca
2 žlički pecilnega praška
2 žlici jabolčnega kisa
3 beljake
1,5 žličke soli
 
Vse suhe sestavine zmešajte med sabo in dodajte kis ter beljake. Vse skupaj zmešajte in na koncu dodajte vrelo vodo. Za mešanje lahko uporabite mešalnik, jaz pa sem vse skupaj fino pregnetla z leseno žlico (ali kuhalnico drugače povedano :) )
 
Jaz sem iz te mase naredila 11 malih žemljic in pekla 40 minut na 175 stopinj. Če naredite večje žemljice, se čas peke podaljša.
 
Prva slika prikazuje žemljice pred peko, druga pa že pečene žemljice.  
 

 
 
Pa dober tek :)
 
 
Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani
 


Ni komentarjev:

Objavite komentar