četrtek, 9. februar 2017

Recipes: LCHF Njoki brez moke in omaka z mletim mesom

Hej,
 
po dolgem času objavljam en recept, ki me je včeraj totalno navdušil. Od kar se izogibam ogljikovim hidratom (moki ipd.) pogrešam njoke oz. krompirjeve svaljke. In po dveh letih takšnega prehranjevanja sem našla odličen nadomestek za njih. Enostavno sem navdušena.
 
Kaj potrebujemo za pripravo?
1 posoda za mešanje
4 jajca
4 žlice kremnega sira (jaz sem uporabila 1 lonček merkatorjevega sirnega namaza)
4 žlice čičerikine moke (lahko uporabite razmaščeno kokosovo ali mandljevo moko, ampak čičerikina je ugodnejša)
3 žlice indijskega trpotca (kupila sem ga v DM - mlete lupine indijskega trpotca)
 
Vse skupaj zmešamo in damo v hladilnik za približno pol ure.
 
Nastalo zmes sem pregnetla in jo zgnetla v dolgo kačo. Njoke sem narezala na enake koščke (bolj ali manj uspešno).
 
Skuhate jih v slanem kropu, dokler ne priplavajo na površje.
 
Ta masa je primerna za 2-5 oseb. Jaz sem polovico surovih njokov pospravila v zmrzovalnik.
 
Poleg sem pripravila omako z mletim mesom. Njoke pa lahko pripravite s špinačo, smetanovo omako ipd.
 
Poglejte rezultat.




Pa dober tek :)

Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar