torek, 21. februar 2017

Recipes: Čokoladna rolada brez moke in sladkorja

Hej hej,

recept za to božansko rolado moram deliti z vami. Prisežem, da še nisem jedla boljše.

Za biskvit potrebujete:
5 jajc
100g temne čokolade (jaz uporabljam Dorino s stevio)

Ločiti je treba rumenjake in beljake. Rumenjake penasto vmešamo in dodamo stopljeno (ne vročo) čokolado. Na koncu dodamo še sneg. Pečemo na velikem pekaču, ki ga obložimo s peki papirjem, in sicer na 200 stopinj 10 minut.

Za nadev potrebujete:
250g Mascaropone sira
100g temne čokolade (jaz uporabljam Dorino s stevio)
1 žlico masla

Ko je biskvit pečen, ga takoj zavijemo v vlažno krpo. Jaz sem krpo še dodatno navlažila, da je peki papir lepo odstopil od biskvita. Ko je biskvit ohlajen, ga namažemo z nadevom in ohladimo.

In kakšen je rezultat? Booožanskiiiii!!!


 

Pa dober tek :) 


Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar