petek, 10. februar 2017

Recipes: Vanilijeva torta brez moke in sladkorja

Hej hej,

čisto preveč sem bila pridna in sem spet pekla. Nujno sem želela poskusiti recept vanilijeve tortice brez moke in sladkorja. Nekaj drugačnega je, ni tipična torta, ki bi jo jaz po navadi jedla.

Biskvit:
4 jajca
2 temni čokoladi Dorina s stevio
Ločimo rumenjake in beljake. Rumenjake penasto vmešamo in dodamo stopljeno čokolado (jaz jo stopim kar v mikrovalovni pečici). Iz beljakov stepemo sneg in ga dodamo na koncu v čokoladno-jajčno zmes. Pečemo 20 minut na 180 stopinj (ventilacijska pečica). Uporabila sem okrogel tortni pekač (premer 25 cm).

Vanilijeva krema:
4 jajca (samo rumenjaki)
100g Sukrina
3dcl mleka
3 žlice vanilijeve arome
500g Mascaropone sira
6dcl sladke smetane
8 lističev želatine

Jajca (rumenjake) in Sukrin penasto vmešamo. Mleko in vanilijevo aromo zavremo ter dodamo penasto vmešana jajca. Nekaj časa kuhamo, dokler se malce ne zgosti. Želatino predhodno namočimo v hladni vodi (po navodilu iz vrečke), nato ožamemo in dodamo v mleko. To zmes vremo približno 5 minut, nato pustimo, da se ohladi.
Na koncu v ohlajeno (mlačno) zmes dodamo mascarpone in stepeno sladko smetano.
Kremo polijemo po biskvitu in postavimo na hladen prostor (pozimi balkon :), drugače hladilnik) za 5 ur.

Jaz torte nisem okraševala, ker enostavno nisem talentirana za te zadeve. Ker je v osnovi pusta, boste talentirani sladokusci zagotovo našli hiter način tudi za vidno popestritev tortice. Če se nam ne bi mudilo poizkusiti, bi jaz gor posula kakav ali pa kakšno jagodičevje.
Tortico so vsi pohvalili. Krema se kar topi v ustih.



Pa dober tek :)



Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

2 komentarja:

  1. Ooooo sliši se njami za videti pa tudi kot kakšen cheesecake :D Moram probat samo z želatino se ne maram ukvarjat :/ Dobrodošla nazaj ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvalaaaa :) Uporabi agar agar namesto zelatine. Jaz ga nisem imela doma, zato sem uporabila zelatino :)

    OdgovoriIzbriši