petek, 10. januar 2014

Nail of the day (NOTD): Essie - Muchi, muchi

Hej,

Essie - Muchi, muchi

Ta lak za nohte je definitivno najboljši nakup v letu 2013. Najbolj nosljiv in tudi obstojen lak, kar sem jih kdaj imela. No, na splošno so vsi Essie-jevi laki takšni. Ta je pa prav za vse priložnosti. Dovolj opazen in dovolj diskreten za najbolj delikatne obveznosti. Takrat sem namesto opevanega Fiji-ja, ki ga imajo vse blogerke, raje kupila tega in ni mi žal.



Je tudi vam ta všeč?

                                                            Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani.

9 komentarjev:

  1. Res je zelo nosljiva barva in jo lahko skombiniraš prav povsod. Koliko nanosov si uporabila in koliko časa ti zdrži, ker praviš, da je najbolj obstojen lak?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zdrži mi 7 dni, nanesla sem pa 2 plasti :)

      Izbriši
  2. uuu lep. :d sem ga ravno včeraj gledalaaa. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, ti priporočam nakup :) ta res povsod paše :)

      Izbriši