ponedeljek, 4. februar 2013

Recipes: Nutella cake for my mum

Hej hej,

Mami je imela v sredo rojstni dan, čas za praznovanje pa je prišel šele v soboto. Končno sem po dolgem času spet pekla Nutellino torto. Recept za biskvit vam težko povem, ker sem poskrbela samo za kremo :) Mami je na hitro zmetala nekaj notri za biskvit. Se je pa držala takšnega recepta kot za navaden biskvit, samo, da ga je 3x spekla v pekaču za torto:) Tako smo se izognili tistemu nadležnemu rezanju biskvita na 3 dele. Drugače pa lahko biskvit tudi kupite (je že razdeljen na 3 dele) in je res okusen. Ko se mi mudi ga ponavadi kar uporabim:) Pa nihče ne opazi :) hehe...

Pa gremo k receptu za kremo:
0,5 l sladke smetane
7 žlic Nutelle

1 kozarec višnjevega kompota.

Najprej z višnjevim kompotom navlažimo spodnji del biskvita in pomažemo s kremo iz Nutelle in sladke smetane, na vrhu položimo višnje. Postopek ponovimo... Na koncu pa ostanek Nutelline kreme razmažemo in poskrbimo za lep videz :) Jaz sem uporabila rožice iz Milkine bonboniere in pa višnje, ki so ostale od kompota.

Spodaj imate pa slike:



Nutellina torta je bila res odlična in jo je zelo hitro zmanjkalo. V naslednji objavi pa vam pokažem še recept jogurtno sadne tortice, ki sem jo poleg te pripravila za praznovanje. Hja, je bilo treba poskrbeti tudi za non-čokoholike :) hehe.

Kako ste vi preživeli vikend?

6 komentarjev:

  1. Odgovori
    1. Oh verjamem:) Jaz se zdaj slinim, pa sem jo jedla par dni nazaj :) hehe

      Izbriši
  2. super je videti. kar lačna sem ratala. :D

    xoxo, Nina

    OdgovoriIzbriši
  3. super zgleda! :) mi pa ponavadi banane damo namesto višenj :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi jaz sem tako delala...pa je z višnjami malce bolj osvežilno....z bananami je bolj nasitno:) Pa mami je mara banan v torti:) hehe drugače pa je oboje dobro :)

      Izbriši