sreda, 27. februar 2013

Recipes: Muffins with cherries, chocolate and rum

Hej hej,

Spet en hitri recept za Muffine :)

125g sladkorja
1 vanili sladkor
2 jajca
300ml jogurta (jaz sem uporabila jagodni jogurt)
80 ml olja
250g moke
1 pecilni prašek
6 žlic kakava ali benka
2 žlici ruma
kozarec vloženih višenj (lahko sadje po želji)

Sladkor, vanili sladkor, jajca, jogurt in olje penasto vmešamo. Počasi primešamo še moko in pecilni prašek. 
Ko je zmes gladko zmešana dodamo sadje in kakav (benko). Dodamo še dve žlici ruma in razdelimo v modelčke. pečemo 25 - 30 minut na 200°C (ventilacijska pečica pa na 175°C - 180°C).





Te papirčke sem kupila v DM-u in mi jih je že zmanjkalo :( Moram kupiti nove, ker so res prisrčni, pa malce boljši papir je kot od navadnih belih. Se mi zdi, da se lažje odstrani iz muffina in se ne trga.

Pa dober tek :)

4 komentarji: