sreda, 6. februar 2013

Shopping: Storage for my necklaces

Hej hej,

Že nekaj časa mi gredo moje verižice na polici na živce. Sploh takrat, ko brišem prah :) Pa še vse se mi  zaplete in dela napoto. Končno sem našla v trgovini primerno škatlo za nakit. Spominja me na škatle za čaj:). Imajo jih v različnih velikostih (mislim, da treh). 

Jaz sem jo kupila v Kitajskem skladišču za samo 5,95 EUR. Mogoče si bom kupila še barvo za les in jo malce poživila. 




Kako pa ve shranjujete nakit? Meni je na tej škatli všeč tudi steklen pokrov. Pa še priročno je za brisanje prahu :) Vsaj verižice ne bodo več prašne:)

17 komentarjev:

  1. Super škatlica! Si mi dala idejo zdaj o čem pisat vna blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kar napiši :) jaz moram še pobarvat, da bo lepše .....:) moram si vzet čas :)

      Izbriši
  2. Js sm pa kr 2 škatli za čaj kupila, jih pobarvala, notri dala gobice za pomivat posodo, naredila zareze in v njih vstavila prstančke. Uhane sem pa samo not zapičla :) Ogrlice mam rajši obešene :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. pametno.... :) sej to je tudi podobno tisti škatli za čaj :) hehe...

      Izbriši
  3. Jaz imam ogrlice obešene, sem si sama naredila stojalo, se pa strinjam, res niso najboljše za čiščenje. MI pa vseeno bolj ustreza, ker samo vzamem dol in jo nosim. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to je res...samo jaz tako redko nosim verižice, da je bolj priročno tako shranjeno...plus obešeno nimam kje imet :) bi si naredila tako lepo stojalo iz okvirja za slike...pa sem premalo talentirana hehehe

      Izbriši
  4. JAZ BI TUDII! kmalu jo sigurno nabavim po celi hiši imam nakit to pa bi bilo ravno prav:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hehehe..jaz sem ga tudi imela ja :) tukaj v Kitajski trgovini je res poceni :)

      Izbriši
  5. čudovita je! Jaz bi jo z veseljem imela. Moram najti nekaj takega. Odlično ej videti. Sama bi jo pobarvala an belo, tako sveže in elegantno bi bilo videti. :D

    Super je, zares. Bi imela eno.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvalaaaaa :) meni nebi pasala bela barva, ker imam rjavo pohištvo :) hehe... bi pa na kakšno hmmm rdečo (?) hmmm kaj pa vem... moram razmislit...

      Izbriši
  6. Res je lepa :) Si moram omisliti kaj podobnega, jaz imam vse verižice v eni škatli in je zmešnjava :)

    OdgovoriIzbriši
  7. res super škatla.. js si moram tud kej tazga omislt :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala :) je kar priročna ja :) važno, da verižice niso več praholovci :) hehehe

      Izbriši
  8. Luštna je :) Pa še super je to, da ima pokrov. Jaz jih imam obešene, na panoju (ne vem točno kako se reče :D)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja, ja vem kako misliš:) če bi imela prostor kam obesit, bi tudi jaz tako naredila :)

      Izbriši
  9. o tudi jaz imam tako škatlo (ni ista, ma malo manj pregrad) za čaj za nakit :D prej sem ga imela v nekem predalu in se nikoli nisem spomnila ga dat nase, zdaj imam pa vse pred nosom :D

    OdgovoriIzbriši