petek, 8. februar 2013

Music: Pink is back and I love it

Heej,

Pink is BACK :) !!! Že cel teden poslušam njene pesmi - stare, nove, počasne, hitre, ... vseee :) Res sem navdušena nad njenimi albumi. Nekaj albumov je tudi v moji zbirki... Mogoče bo še ta njen zadnji pristal nekje na polici. Sicer ga je izdala že nekaj časa nazaj (julij 2012), me je šele pred kratkim privabil... Nekako sem zadnje čase malce obujala spomine in čisto slučajno naletela na Pink :) Res sem že malce pozabila na njo... Moram reči, da so mi te zadnje objavljene pesmi res všeč...

In kakšna je njena diskografija?

Moje najljubše pesmi in videospoti pa so:

Don't let me get me:


Just like a pill:


Dear diary:


Love song:


So what:


Stupid girls:


Just give me a reason:


True love:


Ta zadnja se mi danes cel dan vrti po glavi..... hehe....

At the same time, I wanna hug you
I wanna wrap my hands around your neck


You're an asshole but I love you :) 


There's no one quite like you, you push all my buttons down,
I know life would suck without you.
True love true love
It must be true love

Katera pesem se pa vam zadnje čase vrti po glavi? :) Kaj se vam ta trenutek poje :) hehe...

18 komentarjev:

  1. Oh Pink, moja najljubša bejbi :D
    Iz zadnje plate mi je 100% najljubša Just give me a reason. Nekaj časa sem poslušala samo ta komad, resno :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja reees :) jaz isto :) zdaj pa še true love :) hehehe

      Izbriši
    2. True love je odlična. Pa Beam me up mi je tudi ful lepa. Pa Try. Sej loh kar vse naštejem haha :D

      Izbriši
  2. Meni so nekatere njene pesmi zelo zelo všeč, nekatere pa sploh ne. Ta trenutek se mi poje to, kar sem prebrala od Pink =D se pa ne spomnem, kaj se mi je prej, preden sem začela brat... ;) Kar naj še dela albume, sej preživim, tudi če mi gre kakšna pesem na živce, ima tut tolko meni dobrih, da se zbalansira ;)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res je.....meni tudi ene pesmi sploh niso všeč...ene so pa fuuul :)

      Izbriši
  3. Pink je zakon, Just Give Me A Reason imam zadnja 2 dni skoz na repeat, prekrasna pesem. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Carica je! Novi komadi grejo full v uho :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne spomnem se, da mi kakšen njen komad ne bi bil všeč.
    In spet je naredila noro dober cd :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. mhm... mogoče kak res počasen.... drugače so pa vsi kul :)

      Izbriši
  6. pink je prejaka! obožavam just like a pill :D

    OdgovoriIzbriši
  7. I LOVE PINK <3 darling great blog what about following each other from GFC?
    <3 also on bloglovin, facebook, instagram, twitter and lookbook? if you want :3 <3 let me know
    New post is up on my blog WHERE YOU CAN ASK ME ANY QUESTIONS!
    oxoxoxo
    Marie

    OdgovoriIzbriši
  8. Jaz sem čisto obsedena z Just Give Me A Reason!

    OdgovoriIzbriši
  9. Tudi jaz full rada poslusam Pink ampak Riri je se vedno moja No.1 :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Besedilo od True love ne bi moglo bit boljše :) Drugače sta mi pa iz novega albuma tud Run in Try super :)

    http://sparklewithlaughter.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši