ponedeljek, 23. december 2013

Review: Lush sveža maska za obraz - Cupcake (Lush fresh mask - Cupcake)

Hej hej,

Kak mesec nazaj sem bila z mojimi dijaki na delovnem vikendu v Mariboru. Velikokrat sem tam, ampak še nikoli nisem videla Lush trgovinice. Seveda se nisem mogla upreti in sem si rekla, da grem samo pogledat notri, čeprav sem dobro vedela, da bo težko oditi iz trgovine brez vrečke z izdelki:).

Prodajalka v tej trgovinici je zelo simpatična, res pripravljena svetovati. Skupaj sva obrnili celo trgovino in pokomentirali skoraj vse izdelke. Ker je bila trgovina tik pred zaprtjem (no, eno uro pred zaprtjem) je imela čas, saj sem bila edina strana v trgovini.

Na koncu sem se odločila za svežko masko z imenom Cupcake. mmm tako mamljivo zveni. Narejeno naravnost za mene, ker so cupcakes-i moj zaščitni znak pri peki :)

Kaj pravijo pri Lushu o tej maski:
"Maska Cupcake diši naravnost fantastično in mamljivo draži nos. Njena čokolada je odlična za mastno oziroma najstniško kožo, maroška glina in lojevec pa globinsko očistita pore, zatreta mozolje ter absorbirata odvečni kožni sebum. Kakavovo maslo, poparek lanenih semen in kakav v prahu zmehčajo povrhnjico, olji poprove in zelene mete pa kožo uravnotežita ter spodbujata njeno prekrvavitev." (Kopirano iz spletne strani Lush)


In kaj pravim jaz?
Masko nanašam s čajno žličko, ker si tako naredim manjšo packarijo v kopalnici in tudi manjšo količino maske vzamem iz lončka, kar pomeni, da jo imam lahko za več časa. Masko imam na obrazu 10 minut oz. toliko časa, da se strdi. Potem jo (ponavadi kar pod tušem) odstranim z obraza in rezultat je res dober. Obraz imam tak nahranjen in občutek čistosti. Rdečica (od mozoljčkov) mi kar malce izgine. Seveda je še prisotna, vendar ne več tako opazna. Meni vonj sicer ni tako zelo privlačen kot pišejo. Na splošno me močni vonji motijo. Ampak glede na to, da se po uporabi res dobro počutim, z veseljem kupim takšno svežo masko. Mi je pa mogoče maska Catastrophe cosmetic, o kateri sem pisala pred časom, malo bolj všeč. Naslednja maska, ki jo bom kupila pa bo od česna in sicer z imenom Cosmetic Warrior. Kar odlašam z nakupom, ker mi česen nemogoče smrdi. Ampak baje je ta za problematično kožo še najboljša. 

No, da se vrnem k Cupcake maski... 
Naredila sem enotedensko kuro s to masko in sicer sem jo v enem tednu kar petkrat zaporedoma uporabila. Prijateljica mi je priporočala, saj je rekla, da bo tako najboljši učinek na koži, sploh, če je koža v trenutnem stanju bolj problematična. In res, vnetje se je umirilo. Zdaj pa imam v hladilniku že novo škatlico, ki jo bom tudi kmalu porabila. 


Ne morem mimo prelepega razgleda v Mariboru, ki smo ga doživeli sredi toplega novembra.



Naj še enkrat pohvalim prodajalko v Lush trgovinici v Mariboru:) če bi bile vse prodajalke takšne, bi večkrat poskusila še kakšno novo stvar. Naslednjič pa vam bom predstavila tonik Tea tree water, ki ga imam v uporabi že skoraj dva meseca.

                                                            Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani.

11 komentarjev:

  1. Zveni super, moram malo pogledat te njihove izdelke za obraz, zaenkrat še nič nisem sprobala pa me po raznih ocenah vedno bolj mika :)

    OdgovoriIzbriši
  2. joj, sam naše Novo mesto ne premore te Lush trgovinice, al pa vsaj jaz ne vem zanjo.
    Lepe slikce Maribora :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. veš, da za NM pa res ne vem. poglej na spletni strani :)

      Izbriši
    2. LUSH je le v LJ, MB in Kopru :)
      Za tole masko sem pa že večkrat slišala, da je 'samo ok', nič fantastičnega. Mask of Magnaminty je noro pohvaljena, a je meni bila tudi samo ok. Še iščem "tapravo" :)
      ♥, moonchild beauty blog

      Izbriši
    3. ja jaz isto. Čeprav meni je catastrophe cosmetic res fina. Tale mi samo smrdi oz. ima premočen vonj. Po uporabi imam pa res nežno kožo.

      Izbriši
  3. Izgleda pa kot neke vrste čokoladni mousse.

    OdgovoriIzbriši
  4. Tole moram probat :) Meni bo zagotovo tudi vonj všeč :)
    Pa sem slišala, da majo tut dobre kreme za obraz :)
    Lp,
    Divna - http://www.amongbeautydrawers.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši