četrtek, 26. december 2013

Nail od the day (NOTD): Essie - Power clutch

Hej,

Tokrat pa vam predstavljam še en odtenek iz družine Essie. To je taka temno sivo barva z imenom Power clutch. Tudi ta ima, tako kot Mink muffs tanek čopič (tudi ta je bil kupljen na spletni strani Čarodejka). Joj, res ne maram tankih čopičev, ker se res težko nanaša lak na nohte. 


Ta lak je meni res lep. Prekriven je v dveh plasteh. Tako kot Mink muffs, bi bil tudi ta lak prekriven v enem sloju, če bi bil čopič debelejši oz. širši.


Tukaj sem se pa igrala z bleščicami in en noht okrasila z Metal Glam lakom od Essence. Ta glitter mi je res super. Skoraj vsakič si en noht še z njim nalakiram. Tak lep efekt naredi.


Kako je pa vam všeč siva barva na nohtih? Primerna za jesen in zimo kajne? :)

                                                         Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani.

2 komentarja: