sobota, 22. oktober 2011

Nail of the day (NOTD): China glaze Recycle and Essence sparkles :)

Hej hej:)

Pa je spet čas za novo manikuro :) Tokrat so primerne bolj sive barve, ker je tudi vreme takšno sivo. Ne maram jeseni, dežja in kratkih dni. Komaj čakam spet pomlad:) Joj, pa še zima se sploh začela ni :)

Kaj počnete te dni? Jaz delam in v prostem času večinoma hodim okoli. Možgane imam čisto na off :) Za spremembo to prav paše. No, tega veselja bo kmalu konec, saj se mi spet začenja izpitno obdobje in obdobje pisanja seminarskih nalog. Počasi že nabiram gradivo :) Letos sem zadnji letnik in upam, da mi bo uspelo narediti čim več izpitov, da bom v času absolventa lahko bolj uživala :) :) 

 Že dolgo časa nisem uporabila teh Essence bleščic. Danes pa sem z njimi popestrila to sivino:)




Lep konec vikenda želim vsem:)

2 komentarja: