ponedeljek, 3. oktober 2011

Recipes: mini pizza pocket:)

Hej hej:)

Med vikendom sem kupila mini žepke (pizza) od Pekarne Pečjak in jih v nedeljo tudi spekla:) ...Sem želela poslikati vse, pa mi je uspelo slikati samo začetek:) haha....

Postopek:
- na peki papir položiš mini žepke in jih pustiš 20 minut, da se odtalijo
- nato jih daš v pečico na 200°C za 20 minut (pečica naj bo že ogreta, ko jih položiš notri)
- čas pečenja je odvisen ali so bili žepki globoko zmrznjeni ali ne (sicer pa itak vidimo po barvi, ko je pečeno)

Slike žepkov, ko so prišli iz pečice pa žal nimam, ker smo prehitro vse pojedli:) haha..... preveč je bilo dobro:)
Imate radi takšne stvari?:) Jaz sicer ne jem veliko teh stvari, ampak včasih za spremembo pa prav paše:)

4 komentarji:

  1. Joj, ravno sem pri hujšanju, pa se mi sline cedijo. Jooooj <3

    OdgovoriIzbriši
  2. haha...sorry:)...no pa sej dokler gledaš je še ok:) hehe ...pol bolš, da ne gledaš drugih receptov (tort, muffinov itd) na blogu:) haha

    OdgovoriIzbriši
  3. Še bolje je, če žepke naložiš čisto enega ob drugega, tako da se dotikajo z odprtimi deli, ker potem ne steče nadev ven.

    OdgovoriIzbriši