petek, 9. oktober 2015

Recipes: Pizza brez moke (Pizza without flour)

Hej,

najbrž si lahko mislite, kako sem bila vesela, ko sem odkrila recept za pizzo brez moke. Uf, to jed sem reeees neizmerno pogrešala pri svojem novem stilu prehranjevanja. Pred časom sem opazila že cvetačno testo za pico, ampak mi je delovala priprava malce preveč zapletena, zato se je nikoli nisem lotila. Zadnjič sem čisto mimogrede našla tale lahek recept, ki vsebuje res preproste sestavine.

Recept:

Testo:
3 jajca
2 naribani bučki (cca 330g)
400g naribane mozzarelle
začimbe po želji

Nadev:
po želji
Jaz sem uporabila:
pelate
pizza šunko
puranja prsa
šampinjone (iz slanice)
nariban sir

Najprej sem naribala bučke in jih posolila s cca 1 čajno žličko soli. Počakala sem, da se je izločila voda in jih ožela. Potem sem naribala mozzarelo (kupila sem kar tisto v enem kosu - na njej piše mozzarella za pizzo). Vse skupaj sem zmešala in dodala tri jajca ter začimbe (bazilika, origano, kurkuma, čili, poper). Naj vas opozorim, da to ni klasično gnetljivo testo in se ne drži skupaj. Na velik pekač (tist, ki je v originalu že v pečici) sem položila peki papir in maso razporedila po skoraj celotni površini. Testo sem pekla 30 minut na 190 stopinj.

Po pol ure sem testo vzela ven in ga nadevala s pelati, pizzo šunko, puranjimi prsmi, šampinjoni in naribanim sirom. Nato sem pekla še 10 minut oz. dokler se sir na vrhu ni stopil.

In kakšen je rezultat? Booooožanski.... Ker vsega nismo mogli pojesti, je ostalo še za jutrišnje kosilo :).



Naslednjič se lotim še enega recepta za pizzo brez moke, tokrat s cvetačo. 

Pa dober tek:)

                                                                                      Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

1 komentar: