petek, 23. oktober 2015

Nail of the day (NOTD): Essence adventni koledar (Essence Advent calendar)

Hej,

naj vas najprej opozorim, da je spodaj polno slik, ki vam lahko pokvarijo presenečenje (če želite koledar odpirat vsak dan posebej). Ker me je nekaj punc prosilo za slike vsebine, sem se odločila, da vam pokažem kaj se skriva v Essence adventnem koledarju (trenutno ga lahko kupite na spletni strani Click2Chic, kasneje bo na voljo tudi v drugih trgovinah). 


Kaj vsebuje adventni koledar?
- 16 lakov za nohte
- 4 zanimive nadlake
- 2 prisrčni pilici za nohte
- 1 paket slikic za nohte
- 1 majhna zlata kozmetična torbica

Laki za nohte imajo prav luštna imena, zato vam jih bom spodaj še posebej napisala (nekatera imena se razločno vidi na sliki). Slike so razvrščene po vrsti za vsak dan v adventnem času (od 1. do 24. decembra). 

1. dan: Winter wonderland

2. dan: Made with love

3. dan: My wish list

4. dan: Kiss under the mistletoe

5. dan: Sweet caramel sweets

6. dan: Pilica v obliki nogavičke

7. dan: Add on magic

8. dan: North pole princess

9. dan: Candy cane lemonade

10. dan: See you in my dreams

11. dan: What a grey-t night

12. dan: Rudolph's favorite

13. dan: Luštne nalepke za nohte

14. dan: Have a very pink x-mas

15. dan: From me to you

16. dan: Meet me at the chimney

17. dan: Snowflakes are kisses from heaven

18. dan: The night of magic

19. dan: Message from the north pole

20. dan: Pilica v obliki piškotka

21. dan: Do you hear the jingle bells?

22. dan: My dear reindeer

23. dan: Berry-tale

24. dan: Kozmetična torbica

Veste kaj mi je še všeč pri tem adventnem koledarju? Vsak okenček ima na vratcih luštne reke. Sem še to na hitro poslikala :)




Jaz žal nisem mogla zdržat do decembra in vsak dan odpirat po eno okence. Sem prevelik firbec, da bi tako dolgo čakala. Upam, da vas je ta objava premamila in da boste tudi vi komu polepšali decembrski čas oz. punce same sebe pocrkljale, tako kot sem se jaz :).



                                                                               Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

8 komentarjev:

  1. Ojej, tale vsebina me je pa prav razočarala. Pa tako sem se veselila, da ga bom imela. Ampak sedaj sem pa res prepričana da ga ne bom kupila. Se mi zdi da so odtenki že takoj zlajnani :/

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je koncept koledarčka in lušna sporočilca ful kjut, vsebina pa me na žalost nikakor ne prepriča... mogoče zato, ker nisem navdušena nad obstojnostjo Essence lakcev :/ škoda, da ni kakšnega koledarja še z šminkami ali čem podobnim, tistega bi pa takoj imela :D
    sem pa videla koledarček v Avtriji v drogerijah že :)
    j.

    OdgovoriIzbriši
  3. Ojoj vsebina tudi meni ni všeč. Bi bla razočarana. Hvala za post. :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Mene osebno ne prepriča. Že tako nisem velika lakoholičarka, pa mi teli odtenki niso ravno pisani na kožo. Mi je Alessandro dosti bolj všeč. Škoda, ker ni Essence šel raje v smeri mešanih produktov, če bi dodali še kakšne šminke, svinčnike in senčila, bi bilo dosti bolj obetavno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Se strinjam, da bi bilo odlično, če bi bili mešani produkti (še kakšna kremica za roke, za nego nohtov, make up...). Ampak glede na to, da je to moj prvi takšen koledar, sem čisto zadovoljna. Odtenki so mi tudi všeč (razen nekaj izjem - zelen odtenek).

    OdgovoriIzbriši
  6. Super, da si se odločila za objavo, si bom kar privarčevala nekaj denarja. Tudi mene žal vsebina ne prepriča :/

    OdgovoriIzbriši
  7. Meni je pa všeč da so se navezali na nohte in nekaj odtenkov je čudovitih nekaj se mi jih pa zdi da so prekopirali iz preteklih kolekcij. Sem malce razdvojena... sem ga pa videla že v Dm-u ta teden, sicer so imeli samo še enega, tako da ne vem ali jih šparajo v skladišču ali so že pobrani

    OdgovoriIzbriši
  8. nice post, thank you so much for sharing! :)

    OdgovoriIzbriši