torek, 13. oktober 2015

Recipes: Pečene hruške in jabolka z mandlji in agavinim sirupom

Hej,

našla sem še en fin recept za zdravo sladico. Recept sem prilagodila po svoje.

Sladico sem pripravila za 6 ljudi:
5 manjših jabolk
6 srednje velikih hrušk
mleti mandlji
cimet
agavin sirup
kokosovo maslo

Najprej sem dva pekača obložila s peki papirjem. Sadje sem narezala na krhlje normalne velikosti. Peki papir sem pomastila s kokosovim maslom in nanj položila krhlje. Po vseh koščkih sem posula mlete mandlje in pokapljala z agavinim sirupom. Na koncu sem koščke potrosila še s cimetom. V vsak pekač sem dolila še malo vode, da se je na začetku še malce kuhalo. Pekla sem 40 minut na 220 stopinj (ventilacijska pečica). 

Namig: lahko uporabite malce manj agavinega sirupa, meni je ratalo mogoče malce presladko. 

Bilo je zelo, zelo, zelo, zelo okusno in kljub temu, da je bilo za moj okus malce presladko, ni čisto nič ostalo.


Pa dober tek:)

                                                                               Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

2 komentarja:

  1. Great post dear, thanks for shararing :)

    http://oonly4girlss.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo super, super! Jutri sprobam! :) oxoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2015/09/high-end-lipstick-1.html

    OdgovoriIzbriši