sobota, 19. september 2015

Recipes: Kokosovi poljubčki (Coconut kisses)

Hej,

danes sem malce eksperimentirala. Na spletni strani zenska.si sem našla recept za kokosove poljubčke. Recept sem malo spremenila, saj nisem uporabila nič sladkorja in malo manj kokosove moke (ker je nisem imela toliko kot je zahtevano v originalnem receptu).

Sestavine:
3 beljaki
120g kokosove moke
1 žlička vanilijeve arome
100g Sukrin melis (ko sem drugič pekla te piškotke, sem dala samo 2 žlici sladila in so bili piškotki bolj mehki, tretjič sem dodala 5 žlic sladila in so bili super - trši oz. normalni piškotki)
2 žlici mletih mandljev

Najprej iz beljakov naredimo čvrsti sneg in dodajamo sladilo Sukrin, vanilijevo aromo, kokosovo moko in mlete mandlje. Z žličko oblikujemo "kupčke" in jih odlagamo na peki papir v pekač. Pečemo 20 minut na 180 stopinj.




Res so dobri te kokosovi poljubčki in so super alternativa navadnim piškotom.

pa dober tek:)

                                                                                       Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

7 komentarjev:

  1. It looks great!
    I must try :)

    http://only-for-girls-fashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. O njami <3
    Sem si shranila recept, moram prav probati :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Super..sem si ga kar zapisala, misliš, da bi šlo tudi brez sukrina, ker ga nimam. mi je pa super, ker ni bele moke, belega sladkorja,nekih dodatkov. Hvala za recept:) Probam, če ne danes,pa jutri:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Sukrin je res malce dražje sladilo (400g cca 10 eur). Pomoje bi šlo tudi z medom in agavinim sirupom. Moram probat še takšno verzijo in bom dopisala v ta recept kako se obnese :)

      Izbriši
  4. Kake lušte si mi naredila! :) xoxo

    Visit me: http://naturallymarcela.blogspot.si/2015/09/high-end-lipstick-1.html

    OdgovoriIzbriši
  5. Kaj pa je nadomestek sukrinu? Ker tukaj ziher ne bom najdla tega. (: Izgledajo super!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hej. Če se ne izogibaš sladkorju, lahko daš sladkor v prahu (itak 5 žlic ni veliko na to količino ostalih zadev). Original recept je sicer 100g sladkorja v prahu, ampak, ko sem dala takšno količino Sukrina not, je bilo absolutno presladko. Je pa struktura piškotov boljša, če je malce več sladila/sladkorja, ker ratajo takšni trdi - piškotasti in niso žvečljivi :). Pomoje lahko daš namesto sukrina tudi med ali agavin sirup - bom naslednjič s tem probala pa ti javim. Sicer je sukrin produkt stevie, ampak je sama stevia malce preveč grenka pomoje za to.

      Izbriši