četrtek, 17. september 2015

Nail of the day (NOTD): Smart girls get more #4 - neon pink

Hej,

po izpitu prejšnji teden sem v Mariboru zavila tudi v bližnji DM. V Ljubljani nisem v nobenem DM-u našla tega neon roza odtenka laka. Verjetno so ga povsod že pokupili. No, v Mariboru se mi je nasmehnila sreča in kupila sem kar tri odtenke: neon roza, neon oranžen in neon rumen lak za nohte. Ponavadi imajo te lake za nohte v košari pred blagajno.

Danes pa vam bom pokazala to neon pink verzijo. Meni je res všeč. Je slabše prekriven in potrebovala sem dve plasti. Trenutno ga imam na nohtih točno dva dneva in se mi zdi, da ne bo tako zelo obstojen kot kakšen drug dražji lak za nohte. Seveda, ponovno so v akciji tudi e-bay nalepke za nohte. Res so luštne, kajne?







                       
                                                                                     Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar