petek, 20. februar 2015

Recipes: Pirine polnozrnate miške

Hej hej,

pa sem se spet spravila "za štedilnik" oz. bolje rečeno, spet sem poslikala kar sem spekla. 

Mami so pred kratkim ugotovili povišan sladkor v krvi in od takrat naprej pazimo na hrano na vsakem koraku. 

Malce sem brskala po internetu in našla recept za diabetične pirine miške. Recept sem malce prilagodila, saj nisem ljubiteljica "sladkih" mišk, ampak sem raje nadomestek sladkorja čisto izpustila in naredila slane miške iz pirine polnozrnate moke


Recept je čisto enostaven:
2 kozarca pirine polnozrnate moke
1 kozarec ovsenega mleka
1 pecilni prašek
1 žlička soli

(uporabila sem 2dcl velik kozarec)

vse skupaj z leseno žlico zmešamo in pripravljeno je za cvretje. Najbolje je uporabiti kokosovo olje, saj prav prijetno diši in tudi malce bolj zdravo je.

Pripravljene miške po cvrtju polagamo na papirnate brisačke, da se vpije odvečna maščoba.

Rezultat je bil super. Drug dan sem nesla še v službo, da so zadevo poskusili tudi sodelavci. :)

Lep pozdravček.

Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

4 komentarji:

  1. Probaj isto samo da daš pečt v pečico brez olja.

    OdgovoriIzbriši
  2. uuuuu obožujem miške :) drugače pa imaš super blog. sicer čisto na sveže tule ampak se še vrnem :)

    http://foreverevereveryoung.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Zadnje čase sicer malce manj pišem, upam, da bom v prihodnosti bolj pridna :)

      Izbriši