sobota, 28. september 2013

Nail of the day (NOTD): SinfulColors - Gorgeous

Hej hej,

Pred približno tremi tedni sem izvedela, da sem nagrajenka giveaway-a, ki ga je organizirala blogerka Sandra. Prejela sem res luštne stvari.

Maybelline Baby lips balzam za usnice, Pink lemonade (kot nekakšna cedevita), Sinful Colors lak za nohte in pa Peach Poppy antibakterijski gel za roke.


Ta lak je prav lepe zelene barve s frost finishem. Za polno prekrivnost potrebuje dva sloja. Malce dlje se suši, kar sem občutila na lastni koži, ker sem si že v roku desetih minut pokvarila celotno manikuro. :) Pač ne morem sedeti pri miru in čakati, da se posuši. 
Lak sem imela na nohtih čez vikend, ker v službo ravno ne morem z zelenimi nohti:) tako, da o obstojnosti še ne morem govoriti. Se pa lak zelo lepo maže.




Še enkrat hvala Sandri za te nagradice :) Naj omenim, da je to prva stvar, ki sem jo zadela in sem bila res presenečena, ker reees nisem pričakovala tega:)

Ste ve že kdaj zadele kaj? Se udeležujete t.i. giveaway-ev? 


Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani.

10 komentarjev:

  1. ooo ful lepa barva res!
    js se jih udeležujem občasno, predvsem teh, ki jim imajo slovenske blogerke :D še čakam da bo sreča na moji strani :))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. tudi jaz ja.... razmišljam, da bi tudi jaz imela en giveaway, ampak še ne vem kaj :) ....ker imam tak miks na blogu, da nimam pojma kaj bi dala :) hehe

      Izbriši
  2. Čestitke, jaz sem tudi prejela ta lak. Mi je barva lepa, edino finiš mi ni najljubši, ampak ga že vidim kot krasno podlago za nail art, sploh kak poletni, ker me spominja ta zelena na alge v morju. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. to imaš prav :) bom še jaz probala kaj takega :) Čeprav meni nail art ne gre :( ampak vaja dela mojstra

      Izbriši
  3. Zelo drzna, a lepa barva! :)

    Visit me: http://keepingupwithmarcela.blogspot.com/2013/10/hej-kako-ste-kaj-vreme-nam-ravno-ne.html

    OdgovoriIzbriši