torek, 7. maj 2013

Empty products: Mascara, coverstick, eye shadow base (MaxFactor, Dr. Hauschka, Essence, Artdeco)

Hej hej,

Pa se mi je končno nabralo nekaj praznih kozmetičnih izdelkov. Vedno, ko se mi to zgodi, pozabim poslikat, tokrat pa se mi jih je nabralo malce več in sem se odločila, da vam pokažem. 

1. MaxFactor 2000 Calorie: To je maskara, ki je zagotovo ne bom več kupila. Ponavadi sem navajena na največ dva nanosa maskare, za viden efekt, pri tej maskari pa sem morala nanesti najmanj 3 ali 4 plasti. Zelo hitro se je posušila (v roku dveh mesecev) in še pokrovček mi je počil. 

2. Dr. Hauschka podlaga: Puder je sicer srednje prekriven, ne povzroča mi mozoljčkov, vendar ima zelo neprijeten vonj in zaradi "naravnih" sestavin se zelo hitro pokvari. Jaz sicer ne uporabljam veliko tekočih podlag, zato nakupa ne bi ponovila.

3. Essence cover stick: oba korektorja sta zelo lepo prekrivna. Uporabljam ju vsakodnevno za prekrivanje nepravilnosti. 

3. Artdeco eye shadow base - primer: Podlago za senčila sem kupila kakšno leto nazaj in moram priznati, da z njo nisem povsem zadovoljna. Težko jo je uporavljati, ko se malce izprazne, ker jo nanašam s prsti. Opazila sem tudi, da mi po nekaj urah senčilo pobegne v gube (kljub uporabi podlage). Nakupa ne bi ponovila.

P.S.: Se opravičujem za malce packaste produkte (v košarici se mi je zdrobila barvica za oči in sem imela vse popackano s črno barvo). :)

11 komentarjev:

  1. Z Artdeco bazo se strinjam, da jo je težje nanašati s prsti, ko se je malce več porabi. Zato pa imam raje Essencovo, ki ima aplikator.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. ja res je...:) zaenkrat je tudi meni od Essence ljubša...

      Izbriši
  2. Uh, Artdeco bazica, moj prvi primer za učke iz srednje šole :)od takrat si ličenja brez primerja nisem znala več predstavljat, ampak vseeno s časoma mi ni tut slučajno več ugajala ker so očitno moje veke postale bolj oljnate, pa še tko kot si napisala sama,embalažica čisto unhandy...bi ti priporočala od too faced in urban decay, ta dva sta zdj moja stalna spremljevalca že neki časa in super 10ka ( sploh UD zdrži če je potrebno tut po 24ur:))

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. a res? :) hehe... Jaz sem pa primer odkrila šele kakšno leto-dve nazaj. :) Nevem kako sem brez zdržala:) A v Slo sploh prodajajo UD?

      Izbriši
    2. Ne si ga pa lahko naročiš na lookfantastic.com:)

      Izbriši
  3. Dr. Hauschka stvari so nasplošno zelo dobre. :) Super blogec.
    samo tale korektor je pa mene osebno razočaral. Imam raje unega, ki je kot gloss. :D

    xoxo, nina

    OdgovoriIzbriši
  4. Se strinjam glede Essence korektorja, tudi jaz ga že mnogo let uporabljam :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. :) Ja tudi jaz...sicer vsake toliko časa kupim kaj novega (od druge znamke) pa se vedno vrnem nazaj na Essence

      Izbriši
  5. Meni je od Maxfactorja boljša MasterpieceMax ali pa Falsh Lash Effect maskara. Je pa zelo odvisno od tega koliko časa je bila v trgovini, ker ljudje neprestano odpirajo maskare (zakaj hudiča?) in se potem prej posušijo... Meni včasih dolgo drži, spet drugič je že v treh tednih suha...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz pa vedno kupujem DiorShow, to sem pa dobila v Maxfactor torbici. In imaš prav, če ne bi ljudje odpirali embalaž, bi bilo veliko bolje. Tudi jaz tega ne razumem :)

      Izbriši