nedelja, 4. marec 2012

Mix: Hand cream - Sante & Ziaja (Goat's cream)

Hej hej!

V zadnjem času sem porabila vse kreme za roke, ki jih premore naše stanovanje:) hehe... Pred kratkim sem si kupila kremo od znamke Sante in sicer z vonjem Bio-Goji & Olive. Od prijateljice pa sem dobila Ziaja kozjo kremo. Ste jih ve že poiskusile?

Obe se hitro posušita in ne puščata mastnih rok. 

Sante:
+ pusti prijetno mehke roke
+ ni mastna
+ roke res nahrani in pri spokani koži res pomaga pri celjenju

- malce neprijeten vonj (bolj kiselkast)
- zdi se mi, da se po določenem času pokvari. (imam jo šele 2 mesca, pa se mi zdi, da je spremenila vonj).



Ziaja Goat's milk:
+ zelo lepo diši

- po nanosu kreme imam hitro spet občutek suhih rok
- hitro jo porabim (ker si neprestano mažem zaradi občutka suhih rok)


Kaj pa ve pravite? Ste že poskusile katero izmed zgoraj prikazanih krem? Upam, da uživate na sončku:) Lep konec vikenda vam želim:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar