petek, 19. avgust 2011

Shopping: licila.si - Sleek Bad girl, Beauty UK, Barry M, Coastal scents, ...

Kot sem omenila včeraj, sem pred kratkim na spletni strani licila.si naročila kar nekaj make up-a :) Sicer ni vse zame. V bistvu je zame samo Sleek paletka in roza senčilo ter Beauty UK Metalic red lak za nohte. Vse ostalo je bilo naročeno za kolegico (Beauty UK Midnight minx set lakov za nohte in Earth paletka, čopiči).

 Beauty UK set lakov za nohte - Midnight minx
 Čopiči - Barry M in Coastal scents:

 Ena paletka je za darilo - ostali dve pa sta naročili prijateljici:) Še meni je žal, da je nisem naročila:)
 Beauty UK - Metallic red

 Beauty UK - Cocktail lipgloss
Nad svojo paletko sem malce razočarana, ker je bila ena barva potlačena oz. zdrobljena:( Ampak, ker sem si jo takooo želela, ne bom komplicirala... Vse ostale barve so ok, pa tudi ta ni čisto neuporabna....



Vam je všeč nakup? :) Imate kaj od tega doma? Kakšna je pa kaj kvaliteta Beauty UK lakov za nohte - namreč nimam še nobenega:)

7 komentarjev:

  1. Uuuuu, komaj čakam na swatche in kakšen make up. =) Paletka itak da mi je všeč, Beauty UK lakov pa še nisem preizkusila in bo kakšna ocena prav prišla.

    OdgovoriIzbriši
  2. hehe :) jaaa, moram narest kak make up:) Čeprav vidim, da bo kar zalogaj:) nisem še čist domača s temi temnimi barvami:) ... Bom probala:) hehe... Beauty UK so baje dobri lakci - se baje primerjajo z essence :) danes bom dala tega metalic red na nohte:) pa poslikam:) hehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Mene tudi zanima ovena Beuty UK lakov, ker nimam še nobenega. Bad Girl paletka je na moji WL. Upam, da boš objavila swatche. :)
    Earth Child paletko pa sem naročila prejšnji teden in mi je zelo všeč. Bom v kratkem objavila post o njej. Ko boš drugič naročala, jo zagotovo vzemi. ;)

    OdgovoriIzbriši
  4. Bom poročala:) Drugače pa bom naredila te dni eno objavo samo o bad girl paletki :) čeprav tega že mrgoli na netu...ampak ok:) ... manjka še moje mnenje:) ...hehe... Lahko pa že zdej povem, da mi je mogoče malenkost premehka paletka - v smislu, da se barve zelo drobijo ..in jih je polno okoli (sej vidiš tudi to modro barvo, k se je razdrobila)....

    Earth Child si pa moram nujno naslednjič naročiti :) hehe... pa ko narediš prispevek, kar napiši na moj blogec, da zagotovo pogledam:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Bad Girl paletka je meni zakon! Mogoče se res malo drobi, kar tudi mene moti, ampak za tistih 9,90€ se ne bom jokala :)))) v bistvu je edina, ki jo še uporabljam, ker je enostavno zakon :) Beauty UK lakcev pa res ne poznam...

    OdgovoriIzbriši
  6. hehehe :P ja tud jz se ne bom pritoževala:P no mičkn se bom:) ampak ok:) hehehe.... jaz sem dala 8,50 :) sem uporabila Nihridino kodo za 10% popust :) hvalaaaaaa Nihrida (ima objavljeno na svojem blogu):)

    OdgovoriIzbriši
  7. krasan shopping :-D
    šteta što je tvoja paleta oštećena :-(

    OdgovoriIzbriši