sreda, 24. avgust 2011

Recipes: cucumber & tomato salad :) mmmmmmmmm yummy



Prejšnji teden smo imeli doma obisk sorodnikov iz Bele krajine.... no, da boste vedeli zakaj to govorim - na sliki so tudi koščki domače suhe salame od mojega strica:) No, načeloma ne maram takšnih mesnih izdelkov...ampak ta domača, je pa res božanska :P Ne vem s čim bi primerjala, enostavno bi jo morali poskusiti:) No v glavnem, še sedaj, ko pišem to objavo, se mi cedijo sline:) haha...

Drugače pa sem si danes zaželela paradižnik in kumaro:) haha smešno:) V glavnem zadnje čase mi zelo paše paradižnik - sploh domač:) haha, danes sem pa kot tisti v reklami, ki nonstop omenjajo besedo "je domače, ....ja domačeeeee je"... hahaha.. No  ja, nekaj resnice že je v tem:) Pač v trgovini ni nikoli tako dobro, kot direktno iz domačega vrta:) .. Nažalost nimamo tega privilegija (vrtička pred hišo), ker živimo v bloku....Nam pa sosedi vedno dobre volje prinesejo svoje pridelke:) hehe....

No to je bila moja večerja...mmmm dobra:) Kaj pa vam v takih vročih dnevih paše??:)

3 komentarji:

  1. Mmmm paradižnik <3 Kumar pa vidit ne smem :S

    OdgovoriIzbriši
  2. Ih, a taj kulen sa strane, jel' i on domaći? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Ana: a res..men so pa kumare njami:) paradajz pa itak:) hehehe

    Biberlee: da, domaći je:) hehehe...

    OdgovoriIzbriši