nedelja, 1. avgust 2010

Pecivo z mešanim sadjem :)

Heeej:)

No, pa sem prišla z dopusta:) .... Malo sem se potepala na morju, malo pa ob Kolpi:) ... Uh, bilo je tako odličnooo, da sem potrebovala kar nekaj dni, da sem spet prišla k sebi:)...
Se vidi, da me ni bilo doma, ker se je spet nabralo kar nekaj sadja, ki ga nihče ne porabi in žalostno gnije.....

Malo sem izpraznila zaloge.... V omari se nam je že nekaj časa potikal kompot, ki je bil tik pred iztekom roka, zato sem se odločila, da spet nekaj spečem:) Uporabila sem še ameriške borovnice...:) mmmm ....

Uporabila sem enak recept, kot je napisan v prejšnji objavi, pa naj vseeno še enkrat ponovim:)

Torej recept je takšen:
4 rumenjaki
20 dag moke
20 dag sladkorja
100 ml vode
80 ml olja
1 vanili sladkor
1 pecilni prašek
4 beljaki
4 žlice čokolade v prahu

2 vanilijeva pudinga (skuhamo ju po navodilih na vrečki in zlijemo čez ribez).

Rumanjake, sladkor, vanili sladkor, vodo in olje zmešamo skupaj in počasi dodajamo zmes moke in pecilnega praška. Nato dodamo še čokolado v prahu in na koncu še sneg, ki smo ga naredili iz beljakov. Pečemo 20 minut pri 180°C.



:) Končnega rezultata pa žal nisem uspela slikati, ker je vsega prehitro zmanjkalo:)

Lep pozdravček :)

1 komentar: