torek, 3. avgust 2010

Kosilo in sladica:) ...hmmm..danes na hitro:)

Heej:)

Sem že povedala, da imamo pokvarjen hladilnik? Uh, prejšnji teden so se vrata od hladilnika iztaknila iz tečajev (samo spodnji del) in skoraj padla na tla... No ni bilo nobene škode, hladilnik sedaj za silo še vedno funkcionira... Samo en problem je.... Imamo namreč vgradni hladilnik (vrata so enaka kot celotna kuhinja), in bo potrebno kupiti novega, ki ne bo prav nič pasal v kuhinjo:( ... No, jaz sem predlagala, da kupimo kar celotno kuhinjo:), hehe... ker bo počasi potrebno zamenjati vse (pečico, štedilnik, mikrovalovno pečico..) in bo tako manjši strošek... Vsaj nekako takšno predstavo sem dobila, ko sem gledala kuhinje, kjer dobiš poleg še vse te elemente....
Kje je najugodnejši nakup kuhinje? .... Mogoče Ikea?:) ....

No sedaj počasi praznimo zaloge iz hladilnika in zamrzovalnika... Danes sem iz zamrzovalnika odtajala omako s faširanim mesom in skuhala makarone:) Hja, kosilo je bilo narejeno kot bi mignil:)....


Danes nisem nič pekla, saj sem si zaželela sadni dan:)....

Pa je šel moj načrt skoraj po zlu, ko sem v pečici zagledala jabolčni in sirov štrudelj, ki ga je pripravila moja mami. .... No, uspešno sem se mu uprla:) in ostala pri sadju:) hehe....

Dober tek!

2 komentarja: