sreda, 10. februar 2016

Recipes: Chia puding z RAWR čokolado

Hej hej,
 
na Facebook-u sem vam že pred časom obljubila recept za Chia puding s čokolado. V receptu sem uporabila RAWR organsko čokolado z okusom mentola.


Sestavine:
8 žlic chia semen
4 skodelice mleka
2 zreli banani, ki ju pretlačite z vilicami
1 skodelica kokosove moke
1 žlica agavinega sirupa
kakav v prahu (po želji)
(Sestavine zadostujejo za 6 skodelic pudinga)
 
Mleko in chia semena zavremo ter dodamo pretlačeni banani, agavin sirup in kokosovo moko. Kuhamo še 5 minut. Jaz sem na koncu dodala par koščkov čokolade in puding razporedila v skodelice. Za okras sem dodala še v vsako skodelico en košček čokolade.
 
Zaradi mentola je bila sladica res posebna, saj je pustila v ustih tak svež občutek.



 
 
Mika me še RAWR čokolada z goji jagodami in vanilijo. Mislim, da bi zelo pasala v ta recept. Čokolado lahko kupite na spletni strani mojacokolada.si.
 
Ste tudi ve že poskusile to čokolado? Kaj pravite?


                                                                                        Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

1 komentar:

  1. Izgleda slastno, moram poskusit. Do sedaj sem vedno delala tako, da sem pustila semena čez noč namočena v mleku, bom pa naredila v kratkem puding po tvojem receptu. ;)

    OdgovoriIzbriši