nedelja, 30. september 2012

Recipes: Nutella & Banana cupcakes

Hej hej,

Danes sem malce preusmerila svojo žalostno energijo v peko cupcakes-ov. Spekla sem točno 33 cupcakes-ov  in uporabila dve masi...Super sem:)

Gremo kar k sestavinam (za 33 cupcakes potrebujemo):

4 jajca
1 vanili sladkor
200g sladkorja
150ml olja
6 pretlačenih zrelih banan
(vse zgoraj naštete sestavine skupaj zmešamo)

270g moke
1 pecilni prašek
(primešamo k zgornjim sestavinam)

1 jedilna čokolada 
(koščke čokolade pomočimo v modelčke - na sredino)

1 višnjev jogurt 
(zmes se mi je zdela pregosta in sem jo malce razrečila z jogurtom - po občutku)

Pečemo:
25 - 30 minut na 180stopinj.

Na koncu ohlajene muffine namažemo z Nutello in dobimo lepe CUPCAKES :) 


Vam je všeč? Obiski so bili več kot zadovoljni z rezultatom:)

1 komentar: