petek, 8. oktober 2010

Unikat: Bralček kazalček

Heej:)

Že nekaj časa sem razmišljala kako naj si popestrim učenje:) haha, smešno se sliši, ampak res je tako:) ... Na tej strani: KLIK sem zasledila luštne unikatne izdelke iz fimo mase, ki jih izdeluje Renata.

Zaželela sem si BRALČKA KAZALČNA in sicer želvico. Poglejte kakšno želvico po naročilu je naredila:
Ta luštna želvica mi bo popestrila knjige:) Upam, da mi bo zaradi nje šlo kaj več v glavo oz., da se bom več učila:) hehehe... hja, I wish:)

Ker je imela pred kratkim moja prijateljica rojstni dan, sem tudi njej kupila Bralčka kazalčka in sicer Medvedko Metko:). Želela sem, da ima tako kot želvica tudi medvedka roza pentljo in knjigo.
Res so takoooo luškane stvari, da bi kar vse imela:) ... Ročno izdeluje tudi obeske za mobitel, za ključe, uhančke...:)... Takšne stvari so res primerne pozornosti za darilo:) ... Moja prijateljica je bila vesela:) 

Kaj pa vi pravite? Vam je všeč?

4 komentarji:

  1. Wauuu über srčkano! Bom pregledala njen FB page :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ooo kak krasen prispevek :)) Hvala bejba!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ooooo, kako srčkano! Ziher ti bo učenje v večje veselje, ko boš tole želvico gledala. :))

    OdgovoriIzbriši