sobota, 22. avgust 2015

Healthy lifestyle: Kaj jem za kosilo?

Hej hej,
 
v včerajšnji objavi sem vam obljubila, da vam bom napisala kaj ponavadi jem za kosilo med delovnimi dnevi.
 
Kot sem povedala se moj delovnik zaključi okoli 15. ure. Ker živim blizu službe (20 minut potrebujem z busom v kolikor je gneča) sem hitro doma. Med tednom ponavadi ne kompliciramo s hrano. Kuhamo stvari, ki so enostavne in hitre ali pa se skuha za več dni vnaprej. Opazila sem, da sem v preteklosti na blogu objavila kar nekaj receptov, ki spadajo tudi v sedanji prehranjevalni stil zato vam jih bom kar ponovno "polinkala" tukaj in mogoče vam dam kakšni idejo: recept za segedin, ki je zdrav in enostaven za pripravo; solata z domačim paradižnikom in stročjim fižolom, poleg pa si lahko pripravite še piščančji zrezek; recept za pečene bučke na žaru s polno sveže zelenjave in piščancem/puranom je tudi odlična rešitev za hitro kosilo; recept za umešana jajčka z zelenjavo; recept za vlaganje in sicer mešana solata, ki je odlična priloga mesu in je vedno na voljo v hladilniku, ko se mudi; recept za pripravo topinamburja/ameriškega krompirja z zelenjavo s piščancem. Tukaj je samo peščica luštnih receptov, ki sem jih napisala. Tako je kosilo lahko pripravljeno v roku 20 minut, ko pridete domov.
 
Letos je res odlična sezona bučk in kumar, zato si v zadnjem času velikokrat pripraviva polnjene bučke/kumare z mletim mesom in gor potrosiva malo sirčka. Recept bom objavila v kratkem. Res odlična popestritev kosila.
 

 
Naj omenim še to, da se pri kosilu ne omejujem. Res se najem do sitega. Vedno jem zelenjavo v kombinaciji z mesom. Pri zelenjavi se sploh ne omejujem. Velikokrat pojem celo skledo naribanega zelja s fižolom ali pa zelene solate z dodatki (oz. kakršne koli solate - kumarične, šobske, mešane...itd). Pri zelenjavi res nimam meje. Skoraj vsakič pripraviva tudi kakšno juho - enostavno in domačo bučkino, kumarično, špinačno, cvetačno...(brez dodatka kisle smetane). Juho skuhave za več dni, da ni potrebno vsakodnevna priprava in tako "pohitrive" postopek kuhe kosila.
 
Vso hrano sem se navadila res dobro začiniti in uporabljati res takšno pisano mešanico začimb. Veliko uporabljam kurkumo in poper (kurkuma v kombinaciji s poprom začne delovati - dobro vpliva na nižanje krvnega sladkorja in na sploh je zelo zdrava), uporabljam tudi čili, curry, baziliko ipd. Sol uporabljam še najmanj, saj vse začimbe naredijo res dober okus. In veste kaj je zanimivo? Nič me ne boli želodec.
 
Naslednja objava bo namenjena vmesnim malicam in večerji. Po končanem sklopu predstavitve "kaj jem...", bom objavila še kakšne zanimive in zdrave recepte.
 
Upam, da so vam te objave zanimive. Če imate kakšen predlog mi kar povejte:).
 
Lep pozdravček,
 
 
                                                                                             Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani

Ni komentarjev:

Objavite komentar