nedelja, 23. marec 2014

Review: Lush - Sweetie Pie žele za prhanje (Sweetie Pie shower jelly)

Hej hej,

Kot sem vam povedala že v eni prejšnjih objav, me je v decembru kontaktirala gospa iz Lush-a in mi ponudila sodelovanje. Seveda sem se z veseljem odzvala in poskušala izdelke. Naj omenim, da sem trdi šampon Jumping juniper že drugič tudi sama kupila in ga ne zamenjam z drugim. Res sem navdušena nad tem trdim šamponom.

Tokrat pa vam bom predstavila drugi izdelek, ki sem ga dobila in sicer žele za prhanje Sweetie Pie.

Izdelek sem preizkušala skoraj tri mesece in ga še ni zmanjkalo. Zato se mi zdi, da lahko podam zares realno oceno o tem želeju. 

Kaj pravijo na Lush-u o tem želeju za prhanje?
"Sladka želejasta poslastica: Vsi, ki ste sladkosnedni, poskusite to odlično sladico brez kalorij! Sladka aroma črnega ribeza bo ostala na vaši koži še dolgo po tuširanju. Živahna barva in cvetlice bodo premamile tudi tiste, ki se ne marajo tuširati. Uživajte v sadnem vonju!"

Kakšno je pa moje mnenje?
Zelo redko uporabljam gele za tuširanje oz. se bolj nagibam k naravnim milom, ker me po kakšnih preveč umetnih gelih za tuširanje srbi koža. Malce sem bila negotova pred uporabo tega želeja, zato sem kakšna dva tedna odlašala s tem. Na koncu sem se le opogumila in ni mi žal. Sicer se mi zdi malce nepriročno, ker je potrebno žele shranjevati v hladilniku in se velikokrat zgodi, da ga pozabim vzeti v kopalnico s seboj. Je malce čuden občutek, ker se namiliš z želejem pa še tak sluzast je. Diši pa res nebeško. Če se z njim namilim zvečer pred spanjem, mi zjutraj še pižama diši po njem. Tak sadni, sladek vonj je. Mogoče zna biti v napoto tistim, ki se vsakodnevno parfumirate, ker je mogoče, da se parfum in vonj po želeju kar malce tepeta med seboj. Jaz s tem nimam problemov, ker parfum redko nanašam nase, ob posebnih priložnostih. Na splošno sem zelo občutljiva na vonjave in me vedno moti oblak dišečega vonja po parfumu ipd. Žele se zelo lepo peni pa tudi porabi se ga ne veliko. Jaz ga imam po treh mesecih (ne ravno vsakodnevne) uporabe, še polovico lončka. 
Odličen je tudi namesto pene za britje :) Zdaj ga največkrat uporabljem pred britjem nog, saj je ravno prav sluzast (haha) da britvica lepo gladko teče. 

Priporočam nakup za tiste, ki obožujete sladke vonje in ki rade eksperimentirate. 





Ali bom ponovila nakup?
Iskreno povedano - Ne vem. Nisem ravno nek oboževalec gelov, vendar bi ga kupila predvsem za uporabo pred britjem. Ker je res priročen pa še ne porabi se hitro.

Kaj pa ve? Ste kdaj poskusile ta žele?

                                                                   Če želite me lahko spremljate tudi na moji Facebook strani.

11 komentarjev:

  1. Meni ti želeji sploh ne potegnejo :( Mi pa skoraj vse v Lushu tako diši, da bi že zaradi tega vse imela :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sej - to je taka stvar, ki ti je vsec ali pa ti ni. Jaz sem sicer nad vonjem navdušena, mogoče je samo malce nepraktično vse skupaj.

      Izbriši
  2. Res zanimivo, toda nisem še sprobala me pa mika sedaj (:

    OdgovoriIzbriši
  3. Jaz sem enega sprobala že nekaj časa nazaj in sem bila zelo zadovoljna. Motilo me je samo to da ga je potrebno shranjevati v hladilniku ker sem potem vedno pozabila nanj. So mi pa zelo super Lushevi izdelki, ker se jih res ne porabi veliko in zdržijo dolgo časa :)
    LP Tjaša

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ista stvar tudi mene moti. To shranjevanje v hladilniku :).

      Izbriši
  4. Huh zanimiva zadevica :) Privlačno zarad opisanega vonja, sam si pa ne predstavljam da bi to sluzavo zadevo nanašala :)) Hmmm.. mogoče pa bi trebalo preizusiti :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Res malce bizarno zgleda, haha. Si ne predstavljam, da bi se tuširala z želejem pa verjetno bi ha tudi jaz kar naprej v hladilniku pozabljala. :P

    Sandra - The Puzzle of Sandra's Life

    OdgovoriIzbriši
  6. Haha, nisem vedela, da je potrebno to shranjevati v hladilniku? Jaz sem imela enega pred leti in sem ga imela kar na sobni temperaturi (je bil OK). Sicer res nadležno za uporabljat, ker kar polzi in skače iz rok :D.

    OdgovoriIzbriši