nedelja, 20. maj 2012

Recipes: frozen smoothie (juice) vs. chocolate cake (no baking)

Heej :) 

Ta teden sem imela nek miks zdravega in kaloricnega življenja - groznooo :) 

Spet sem naredila torto {recept najdete par objav spodaj} :) torta je poniknila po nekaj urah :) zdaj sem se pa zaobljubila, da delam samo se zdrave in nizkokalorične zadeve :) ..

Danes pa sem naredila leden smoothie iz zmrznjenih gozdnih sadežev, jagod in naravnega pomarančnega soka ter vode:) super osvežilno je bilo :) 

Aja pa še nek cocktail sem naredila, za sestrično - jagodno vino, pomarančni sok ter na kozarcu še modro obarvan sladkor:)

Kaj ste pa vi počeli?

Jaz sem drugače zakopana ned knjige :( No, lažem - mogla bi biti zakopana med knjige, tako me pa samo vest peče, ker nisem ;) hehe

 Spodaj pa objavljam še slike:




1 komentar: