sreda, 21. oktober 2015

Recipes: Proteinske palačinke z jagodami, mandlji in kokosovim čipsom

Hej,

danes sem za večerjo delala proteinske palačinke. Mešanico za pripravo palačink sem kupila v Maxximum spletni trgovini. Za eno osebo je dovolj 50g mešanice (ena merica) in 100ml vode. Paziti je potrebno edino, da palačink ne pečemo na prevelikem ognju.

Posebej sem s kokosovim maslom popražila zmrznjene jagode in dodala sladilo Sukrin melis.

Na koncu sem na krožnik zložila palačinke, po vrhu polila z vročimi jagodami, potrosila kokosov čips in mandljeve lističe ter posula naribano temno čokolado s stevio (Dorina).

Rezultat je bil res odličen :) En, dva, tri... in že ni bilo več palačink :)



Dober tek.

                                                                                Lahko me spremljate tudi na moji Facebook strani


1 komentar: